Google Chrome zeer traag

#41
ik heb dit normaal kunnen uitzetten, is er verder nog iets fout aan dat logje ? de firewall van windows staat normaal aan ? verder geen fouten meer in de pc ?
 
#43
ik heb chrome opnieuw ginstalleerd en is iets vligger, maar niet veel. volgens dat ik de indruk heb is de pc met vanalles bezig, maar weet niet met wat, heb al gekeken in taakbeheer, maar daar staat volgens mij niets indrukwekkends in :)
 

Abraham54

Administrator
Medewerker
#44
Download
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zal een logbestand - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Kijk hier: Hoe een bijlage toevoegen?
 

Abraham54

Administrator
Medewerker
#51
Ik vermoed dat Chrome een probleem heeft in jouw computer met de beveiligingseisen van de overheid.

Waarschuwing: onderstaande bewerking is enkel voor deze computer bedoeld, het toepassen hiervan in een andere computer kan tot schade in Windows leiden.


We gaan


Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Open een nieuw kladblok (of anders: notepad) bestand, via "Start\Alle programmas\Bureau-accessoires\Kladblok (of Notepad)".
Kopieer en plak de tekst in het code-venster vanaf het woord Code in het lege kladblokvenster.

Code:
start 
CreateRestorePoint: 
 
HKLM\...\Run: [Logitech Download Assistant] => C:\Windows\system32\rundll32.exe C:\Windows\System32\LogiLDA.dll,LogiFetch 
HKLM-x32\...\Run: [HP Software Update] => C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [96056 2013-05-30] (Hewlett-Packard) 
HKU\S-1-5-21-4048965989-2611970660-1989158272-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restriction <==== ATTENTION

 
EmptyTemp: 
CloseProcesses: 
cmd: ipconfig /flushdns 
cmd: netsh winsock reset 
end
Sla nu dit kladblokbestand in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is op als Fixlist.txt

Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) met de fixlist.txt gebruiken
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het programma wordt gestart, klik dan op Ja in de popup.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand - Fixlog.txt - in dezelfde locatie aangemaakt van waaruit FRST.exe is gestart.
  • Post de inhoud van dit logbestand in jouw volgende bericht.
 
#54
dit is het fixlogje

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 16.05.2018 01
Ran by Frederiek (29-05-2018 13:56:31) Run:1
Running from C:\Users\Frederiek\Desktop
Loaded Profiles: Frederiek & _ashbackup_ (Available Profiles: Frederiek & _ashbackup_)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Code:
start
CreateRestorePoint:

HKLM\...\Run: [Logitech Download Assistant] => C:\Windows\system32\rundll32.exe C:\Windows\System32\LogiLDA.dll,LogiFetch
HKLM-x32\...\Run: [HP Software Update] => C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [96056 2013-05-30] (Hewlett-Packard)
HKU\S-1-5-21-4048965989-2611970660-1989158272-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restriction <==== ATTENTION

EmptyTemp:
CloseProcesses:
cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end
*****************
Code: => Error: No automatic fix found for this entry.
Error: (0) Failed to create a restore point.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Logitech Download Assistant" => removed successfully
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\HP Software Update" => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-4048965989-2611970660-1989158272-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer" => removed successfully
Processes closed successfully.
========= ipconfig /flushdns =========

Windows IP Configuration
Successfully flushed the DNS Resolver Cache.
========= End of CMD: =========

========= netsh winsock reset =========

Sucessfully reset the Winsock Catalog.
You must restart the computer in order to complete the reset.

========= End of CMD: =========

=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 7888896 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 13009891 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 1386 B
Windows/system/drivers => 362883 B
Edge => 41721582 B
Chrome => 12786575 B
Firefox => 13585434 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
NetworkService => 0 B
Frederiek => 1672792 B
_ashbackup_ => 2269 B
RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 86.8 MB temporary data Removed.
================================

The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 13:56:42 ====
 

Abraham54

Administrator
Medewerker
#55
Download
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op Instellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.


Indien jij MBAM meteen als gratis versie wil gebruiken in plaatst van de veertien dagen durende demo met al zijn toeters en bellen te gebruiken, kijk dan hier
 
#58
Malwarebytes
www.malwarebytes.com
-Logboekdetails-
Scandatum: 29-05-18
Scantijd: 19:49
Logbestand: 9178c5ca-6368-11e8-8de1-d8cb8a777209.json
Beheerder: Ja
-Software-informatie-
Versie: 3.5.1.2522
Versie componenten: 1.0.365
Update pakketversie: 1.0.5292
Licentie: Gratis
-Systeeminformatie-
Besturingssysteem: Windows 10 (Build 17134.48)
Processor: x64
Bestandssysteem: NTFS
Gebruiker: DESKTOP-IHAF1JT\Frederiek
-Scansamenvatting-
Scantype: Bedreigingsscan
Scan geactiveerd door: Handmatig
Resultaat: Voltooid
Objecten gescand: 323380
Dreigingen herkend: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
Dreigingen in quarantaine: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
Verstreken tijd: 8 min, 48 sec
-Scanopties-
Geheugen: Ingeschakeld
Opstarten: Ingeschakeld
Bestandssysteem: Ingeschakeld
Archieven: Ingeschakeld
Rootkits: Ingeschakeld
Heuristiek: Ingeschakeld
POP: Detectie
POA: Detectie
-Scandetails-
Proces: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
Module: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
Registersleutel: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
Registerwaarde: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
Registerdata: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
Gegevensstroom: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
Map: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
Bestand: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
Fysieke sector: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
WMI: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

(end)
 
Bovenaan Onderaan