• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

wean

Vaak hier
Lid geworden
21 aug 2009
Berichten
501
Waarderingsscore
0
Hoi ik gebruik momenteel IE9 als browser,maar op advies van collega's zou ik google chrome kunnen gebruiken ze zeggen dat die beter is dan IE9,maar hoe krijg ik nu mijn favorieten in chrome?
 
Voor zover ik me kan herinneren, gaat dat als volgt:
Je installeert Chrome.
Je start Chrome op.
Er wordt jou direct gevraagd of jij de favorieten (in Chrome heten die 'Bladwijzers') wilt importeren uit Internet Explorer. Klik op Ja, en het is al gebeurd...

Maar mocht het je niet direct gevraagd worden, dan kun je dat importeren later ook zelf doen. Is erg eenvoudig en het wordt hier uitgelegd: klik!
Klik daar op het + teken voor 'Bladwijzers importeren uit Firefox of Internet Explorer'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi porrelaar dank je voor snelle reactie en duidelijke uitleg het is gelukt,maar hoe krijg ik nu de google toolbar onder de adressenbalk?
 
In Chrome heb je geen Google toolbar nodig.
Je kunt de adresbalk gebruiken om er een URL in te typen, bijvoorbeeld www.nu.nl, maar je kunt de adresbalk ook gebruiken om er een zoekterm in te typen, bijvoorbeeld: favorieten importeren in Chrome.
Probeer maar eens.
 
Oke porrelaar ik heb het door dank je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan