• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredje_1981

Nieuw lid
Lid geworden
31 okt 2018
Berichten
23
Waarderingsscore
0
hallo iedereen,

als ik google chrome open, staat onderaan in licht grijs en klein, bezig met beveiligde verbinding tot stand te brengen, en als ik een site intik, neemt hij deze niet, kan pagina niet laden. bij edge werkt alles prima.
wat kan dat zijn ?
 
Controleer of je handmatige proxyserver is uitgeschakeld. Controleer ook of de foutmelding zich voordoet bij HTTP of HTTPS. Het kan wel eens zijn dat hij het bij HTTP wel doet.
 
alles staat zoals het standaard is, proxyserver op automatisch. andere dignen ook gedaan, niet werkt, in edge werkt alles
ligt dat dan aan chrome ? heb de laatste versie 70.0
 
Gaat het dan om een bepaalde website?
 
hallo, sorry voor de late reactie.
ondertussen is pc met de cd van fabriekkant terug gezet naar fabrieksinstellingen (vanaf 0 beginnen)
daarna heb ik zonder iets aan te passen onmiddellijk chrome erop gezet, en getest, bleef hetzelfde, hij blijft zoeken naar een beveiligde verbinding, bij iedere website. zou dit aan chrome liggen ? heb de laatste versie van win10 home (dacht 1809)
 
Ik denk niet dat het aan Chrome ligt, want ik gebruik Chrome al jaren en merk die problemen niet.
Je zou eens kunnen kijken of het niet aan jou internet ligt, door het modem een half minuutje van het stroom te halen.

Had je nog gekeken naar wat Hekje zei onder http en https?
 
ja, heb alles nagekeken, en daar ligt het niet aan, het werkt geen van beide
 
Heb jij een schone installatie gedaan met behouden van bestanden?
 
Krijg je deze melding in bijvoorbeeld Firefox ook?
 
ik heb een installatie gedaan zonder behoud van bestanden .

Dan verwacht ik niet dat het aan Chrome zelf ligt, aangezien er geen bestanden van Chrome zijn achter gebleven. Welke anti virus gebruik jij?
 
Dan verwacht ik niet dat het aan Chrome zelf ligt, aangezien er geen bestanden van Chrome zijn achter gebleven. Welke anti virus gebruik jij?

ik heb er nog speciaal niets opgezet, behalve de standaart van windows 10 defender
 
Er zouden 2 mogelijke oplossingen zijn.

1 Wat ik concreet heb gedaan weet ik niet, maar via verschillende fora heb ik de cryptsvc data van automatisch naar lokaal netwerk veranderd. dit lijkt vooralsnog te hebben geholpen!

2 Het probleem zie ik terug in veel forums, ook internationale, vooral sinds begin juli. Uiteindelijk heb ik de betaversie van Chrome gedownload en geinstalleerd. Alles werkt nu weer perfect. Ik heb de "normale" versie verwijderd
 
Welke provider gebruik jijen wat voor snelheid heb jij daar?
 
ik zit bij telenet
download 95 mbps
upload 18.6 mbps
 
Check in de geavanceerde instellingen van chrome (Proxyinstellingen -> Lan settings) of er een proxy ingesteld staat. Zo ja, weghalen.

Kijk ook even op er via start-instellingen-netwerk en internet-proxy alles uit staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan