• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankiemhfm

Nieuw lid
Lid geworden
12 nov 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Weet iemand of de betreffende foto’s in je albums bij Google Foto’s wel blijven bestaan als je ze in het archief wel gaat verwijderen.....?
 
Zijn ze aan elkaar gelinkt, of zijn ze dubbel?
 
Kijk hier eens voor meer informatie.
 
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het opschonen wat via Android kan, geen effect heeft op de foto's die al zijn geuploaded naar je Google account. Enige "nadeel" is dat wanneer je een foto wilt openen die je hebt opgeschoond dan moet je wel internet verbinding hebben om de betreffende foto terug te halen uit je online Google account.
 
Ligt er aan hoe je opschoond. Als ik ze via de USB kabel weggooi uit de map is er niets aan de hand.
Maar als ik ze via Android verwijder, dus foto klikken en vuilnisbakje, krijg ik automatisch de vraag te zien om ook van Google Account en gesynchroniseerde apparaten te verwijderen.
Daar is geen ja of nee op te antwoorden, alleen vuilnuisbakje klikken en dan is het dus weg (ook bij Google) of terug gaan en dan wordt er niets gewist.
Dat is wel rechtstreekse verwijdering, ik maak geen gebruik van een of ander archief.
 
nee maar daar doel ik ook niet op hè! Ik bedoel als je via de Google Photos app kiest voor opschonen. Die gooit de lokale kopie van de gebackupped foto's op je telefoon weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan