• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Google geschiedenis activiteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

pamabo

Junior lid
Lid geworden
7 jan 2017
Berichten
59
Waarderingsscore
0
Ik heb een vraag..kan het zijn als iemand inlogt op mijn google account of het er niet bewust van is dat die activiteiten dus de site die hij bezocht zichtbaar is in mijn geschiedenis??ook al heb ik die sites niet bezocht???
 
Ja dat kan zeker, want als jij inlogt kun jij zien welke sites zijn bezocht.
Heb jij het idee dat er iemand heeft ingelogd?
Zo ja is het een bekend iemand? Zo niet dan zou ik de computer eens scannen op virussen.

Je zoekactiviteit bekijken en beheren
Als 'Web- en app-activiteit' is ingeschakeld, worden je zoekopdrachten en zoekactiviteit in andere Google-services opgeslagen in je Google-account, zodat je mogelijk betere zoekresultaten en suggesties ontvangt.
Jij bepaalt wat er wordt opgeslagen. En je kunt op elk gewenst moment je eerdere zoekopdrachten en activiteit verwijderen of 'Web- en app-activiteit' uitschakelen.

Kijk hier voor meer informatie.
Klik hier
 
Mijn vriendin zegt dat ik.bepaalde dagen op twoo zat maar dat zegt mij niks....dus vond ik.het raar aangezien ik zeker weet dat ik.niet op twoo heb gezeten want ben.gelukkig met haar en zij met mij dus vandaar mijn vraag
 
Is er iemand anders in huis die dat kan hebben gedaan?
Anders is het wel vreemd natuurlijk, want iemand zal jou account niet gebruiken om op twoo te kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan