• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Nederland is in het Duits

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijske100

Junior lid
Lid geworden
30 jan 2013
Berichten
50
Waarderingsscore
0
Beste leden,

Ik zit nu al heel lang met een probleem. Mijn moeder heeft een laptop met daarop chrome, maar die is in het Duits. Ze woont gedeeltelijk in Duitsland, maar dat zou in principe geen effect kunnen hebben, want ik heb chrome opnieuw genstalleerd in Nederland.

Op internet heb ik nog geen passende oplossing kunnen vinden. Ik heb bij taalinstellingen op haar gmailaccount gekeken, maar daar staat gewoon dat het Nederlands is.

Bijgevoegd is een printscreen van google, waarop de tegendraadsheid duidelijk te zien is: er staat Google Nederland, maar wel de knop suche...
google1.jpg


Er staat bij 'Google aangeboten auf : Nederlands'. Die tekst is klikbaar en brengt me naar de Nederlandse google, maar dat is tijdelijk. Ook youtube en andere sites worden automatisch in het Duits aangeboden. Zelfs aanbevolen youtube-videos zijn in het duits, als ik niet bewust zoek naar een Nederlandse.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan