• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Google`s Backup & Synchronisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smittie

Junior lid
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
40
Waarderingsscore
5
Mijn vraag

Ik krijg bij het opstarten van de pc de melding dat Google`s Backup & Synchronisatie over een aantal dagen stopt. Met de vraag of ik wil upgraden. Zeg ik ja dan loopt de installatie vast met de foutmelding 1603. Ik gebruik Google One.
Ik heb 100 Gb aan Google opslag en ruimte genoeg.

Wat ik ook probeer, ik krijg deze melding niet verwijderd.
Ik heb Windows 10 en gebruik Chrome.
 
Ja dat klopt. Maar ik heb al een opslag van 100 GB. en daar betaal ik al voor.
Oké ik ga Google Chrome restten. Ik heb het al een keer opnieuw geïnstalleerd.
 
Alles gereset in Chrome, maar de melding blijft komen bij het opstarten.
 
Kun je eens een screenshot hier plaatsen?
Dit doe je door een screenshot te maken en dan met Paint op te slaan als een jpeg bestand en dan uploaden met Imgdumper, dan de link hier in een nieuw bericht te plaatsen.
 
Geen idee of je dit al geprobeerd hebt, maar geheel verwijderen en opnieuw installeren wellicht?

Wellicht dat dit een oplossing is?

Since you are also having problems uninstalling things, you should take the following steps to attempt to clean out all related settings, and possibly glitched temp files/caches:


Please take the following steps while the Antivirus/Malware is not running.
  1. Reboot the computer, and ensure that AV/Malware software is not running.
  2. Clean up any left over install/drive folders/files
    1. Delete the folder and all subfolders found here: C:\Program Files\Google\Drive
      1. Depending on where the installation failed, this may not be present
    2. Delete the folder and all subfolders found here: C:\Users\YOUR-WINDOWS-USERNAME\AppData\Local\Google\Drive
      1. Depending on where the installation failed, this may not be present
  3. Clean up as much of your Windows Temp folder as possible: c:\Windows\Temp
    1. While deleting things there, there may be some files that are still open and unable to be deleted. You can just skip those for now.
  4. Clean out any partial registry keys
    1. Windows Key + R
    2. type regedit then click OK to run
    3. Accept the request by the operating system to permit the command
    4. Navigate to the key location: Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Drive
      1. Depending on where the installation failed, this may not be present
    5. If present, on the left side, right click the Drive entry and select delete
  5. Reboot the computer and proceed normally.
  6. Be sure that you are installing using the latest installer via it's download webpage- not some previously saved installed that you have locally. Backup & Sync: Download Installer
The intent here is to ensure that any remnant of the installation is completely removed.
 
Het probleem is opgelost.:grinning:
Ik had het al eerder geprobeerd door Backup en Synchronisatie te verwijderen maar toen werkte het niet...
Na het nogmaals geprobeerd te hebben was de melding verdwenen tijdens de opstart.

Dank jullie allemaal voor de reacties.
 
Fijn dat het is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan