• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Google shopping/maps weg

Jan222

Junior lid
Lid geworden
7 mei 2021
Waarderingsscore
2
Beste,

Sinds een tijdje zijn de shopping results weg als ik iets Google. Normaal gesproken als ik '' Nike Jas '' Google, komen er resultaten van Zalando en Wehkamp etc naar voren met de prijs erbij. Deze resultaten worden nu weggefilterd, tegen mijn wensen in.
Ook als ik bijvoorbeeld '' Hoofdweg Emmen '' invoer komt er normaal gesproken een kaartje van Google Maps tevoorschijn in de zoekresultaten waar ik op kan klikken en vervolgens mee aan de slag kan in Google Maps, ook deze optie is er niet.

Ook staat maps normaal gesproken in het rijtje tabbladen van Google, net als shopping. Ze zijn beiden weg.

Waarschijnlijk heel simpel op te lossen maar ik zie het even niet.

Ik gebruik Google Chrome op de PC.

Alvast bedankt!

Gr

Hallo,

Kijk eens of het opnieuw open van de tabbladen de oplossing is.
  • Klik met de rechtermuisknop op een lege plek rechts van de tabbladen.
  • Klik op Gesloten tabblad opnieuw openen of Gesloten venster opnieuw openen.

Hoi Aarie,

Zojuist geprobeerd maar helaas geen effect.

Hallo Jan,

Kreeg je de tabbladen wel terug of lukte dat niet?

Ja het tabblad opende weer maar de shopping zoekresultaten verdwenen weer binnen een fractie van een seconde. Ik heb wel add blocker maar dit was normaal gesproken alleen voor pop-ups en youtube reclame. Zal dit toch de boosdoener kunnen zijn?

Ik denk dat jou blocker wel eens het probleem kan zijn. Daar kun je achter komen door tijdelijk de ad blocker uit te zetten.

Bedankt! Het bleek een andere extensie te zijn, een of andere anti-malware safe search.

Thanks voor je hulp

Fijn dat je het probleem hebt gevonden.
Geen dank!

Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan