• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Google uitkomst verdwijnt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smittie

Junior lid
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
40
Waarderingsscore
5
Hallo,
Wanneer ik een zoekopdracht in Google plaats bv wat een boormachinemodel kost kwam er altijd rechts op het scherm te staan allerlei aanbiedingen van webwinkels ed. Dat gebeurt bij mij ongeveer 0,5 seconde. Daarna verdwijnt alles wat rechts stond.
Hoe kan ik dit repareren? Ik heb ergens gelezen dat het te herstellen was.

Wie weet dit?
 
Hoi,

Dat zijn reclames (Ad's). Heb je onlangs een programma geïnstalleerd welke reclames blokkeren (Ad blocker)?
 
Nee, geen adblocker geinstalleerd. Maar ik dacht dat ik ergens gelezen had dat Google dit had gewijzigd ivm advertentie inkomsten?
 
Als Google dit heeft aangepast, dan kun je het ook niet wijzigen.
Maar als dit wel hoort te werken, dan zou je Google Chrome eens kunnen resetten.
Of gebruik jij een andere browser?
 
Nee, ik gebruik Chrome. Ik heb ergens gelezen dat er een extensie was en kon installeren en dat het dan weer zou zijn zoals het was. Maar dat werkt niet.
 
Ik heb het via Edge geprobeerd en dan werkt het zoals vanouds. Als ik bv Makita boormachines intik in Google dan komen er meerdere websites tevoorschijn en deze verdwijnen in Edge niet maar blijven netjes boven in het scherm staan. Ik ga Chrome resetten en/of verwijderen en opnieuw installeren.
 
Aarie25. Ik heb je advies opgevolgd en Chrome gereset en alles werkt weer als vanouds. Dankjewel voor de tip.
 
Fijn dat het is opgelost en geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan