• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google

• Onderwerp starter Onderwerp starter kimmetje1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kimmetje1

Gast
Misschien een stomme vraag.... maar elke keer als ik iets zoek op www.google dan zie ik ook mijn vorige zoekopdrachten verschijnen. Iemand een idee hoe ik deze weg kan krijgen? Heb mijn cookies al verwijderd.

dank je!

Hoi Kimmetje1 :)

Welkom op het forum :D

Als je bedoelt via de site van google, dan klik je in de zoekbalk, de vorige zoekopdrachten verschijnen. Klik er een aan en druk op de DEL-toets. (of houd hem ingedrukt om alles te verwijderen )

Als je bedoelt via de google toolbar, dan klik je op het google-logo links van de zoekbalk. Klik dan op "zoekgeschiedenis verwijderen".

Als het niet lukt, laat het even weten. :)

Met vriendelijke groet,

Rainaldo

Rainaldo.... je bent godsgruwelijk geniaal (en ik schaam me dat ik hier zelf niet op ben gekomen.... :D )

Dank je!

Kim

Je kan er ook voor zorgen dat hij de zoeklijst in de eerste instantie al niet meer laat zien, door op het icoontje van google (google logo) te drukken - opties- vinkje weghalen keuzelijst zoekgeschiedenis.

Originally posted by kimmetje1@25-09-2004, 20:07:33
Rainaldo.... je bent godsgruwelijk geniaal (en ik schaam me dat ik hier zelf niet op ben gekomen.... :D )

Dank je!

Kim
Nou nou, dat is teveel eer......
speechless-smiley-029.gif
;)

Maar graag gedaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan