• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Graag hier jullie vragen en opmerkingen als je wat opgevallen is.

Ik moet steeds opnieuw inloggen, als mijn computer zijn nachtrust heeft gehad. "Ingelogd blijven" is aan gevinkt!
 
en nu kan ik alleen maar hier wat posten omdat het via de link van de email geopend werd en ik kennelijk meteen aangemeld bleek. Als ik me op een andere vraag wil aanmelden lukt inloggen niet. Trouwens: ik post al jaren lang plaatjes via TinyPic. Beetje traag en met reclame, dat wel.
 
59200c18e6eb6-eee.thumb.jpg

het bewijs...
 
volgens mij werkt het (soms) als ik het opnieuw invoer over die stippels heen. We wachten even af.
 
volgens mij werkt het (soms) als ik het opnieuw invoer over die stippels heen. We wachten even af.
Ik wacht rustig af, zal wel weer goud komm!
 
Ja, dat zal voorbehouden zijn aan admins. Hieronder een plaatje dat toont wat ik in de rechter kolom zie wanneer ik op de knop Leden geklikt heb:

592299e4d302b-Leden_NCF.PNG


Geen verjaardagen dus. Nu snap jij natuurlijk waarom ik jou onlangs niet heb gefeliciteerd met jouw verjaardag, YdieresiS. ;)
 
Ik zie het nu ook niet meer, weird, of we hebben vandaag geen jarigen, vrijdag zag ik het nog wel staan :)
 
Het is een add-on die ik aan de hand van de vraag over verjaardagen heb geïnstalleerd.
klik je nu op leden en er zijn verjaardagen dan worden die aan de rechterkant nu vermeld.
Standaard heeft XenForo de verjaardagsdata in de ledenlijsten geblokkeerd.
 
Het nadeel geen ledenlijst op te kunnen vragen dat heb ik mij ook niet voldoende gerealiseerd.
 
Gaan jullie mij nu vertellen dat boven geen mogelijkheid is om op Leden te klikken?
 
Jawel maar als mod hebben wij niet de mogelijkheid om net als bij de vorige software alle leden en bijbehorende zaken te bekijken dat vinden we jammer.
 
Abraham54,Ziet er goed uit!!Gefeliciteerd!!
Maar zou je bij de leden,Nieuwe Profiel reacties is willen bekijken daar staan berichten die niet te lezen zijn!!
Lijkt mij Chinees,volgens mij horen die daar niet,het zijn er meer als 20 stuks.
Mvg schorpioen40
 
We hebben een spammer gehad uit Vietnam.
Leden kunnen die berichten zelf verwijderen.
Ik had toch de mogelijkheid een en ander te kunnen opschonen.
 
Voorheen had ik een bladwijzer met "Activiteitenstroom NCF".

Is er nu ook zo'n activiteitenstroom, en zo ja, uiteraard, waar vind ik die?
 
Klik onder Leden in de balk op Recente berichten.
Ik denk dat dit voldoet aan wat jij wenst.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan