• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

grafisch: SSD vs. HDD welk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

121569

Junior lid
Lid geworden
13 nov 2011
Berichten
99
Waarderingsscore
0
Beste forummezen.

Na mijn nieuwe aanschaf van een Asus a75vm met HDD heb ik ook gelijk een SSD laten inbouwen. Het hele systeem staat nu op de SSD. Maar helaas is de ruimte niet extreem groot. Leeg is hij 120 GB, na het overzetten door experts van het systeem nog rond de 70/80 GB. Nu heb ik al 2 spellen op de SSD genstalleerd waardoor de ruimte nog maar 50 GB is.. nu is mijn HDD nog helemaaal leeg! 500GB.

Nu is mijn vraag dus: ik wil die 500gb ook gaan gebruiken. Kan ik daar ook battlefied3 op zetten? Weet iemand wat de voordelen en nadelen er van zijn?

Wat ik zelf denk wat er gaat gebeuren: bf3 op de HDD zorgt ervoor dat ik langer moet wachten tot het spel opgestart is. Maar qua performance *grafisch (bijv. fps) gezien moet het geloof ik geen probleem zijn. Klopt dit?


Alvast bedankt voor het lezen tot hier ;) nu nog antwoorden:biggrin:
 
het vertraagd idd de snelheid van het laden enzo het zou niks aan de fps horen te doen. ik zou gewoon de spellen die je echt veel speelt op de ssd zetten (als het kan)
en de spellen die je af en toe speelt gewoon lekker op hdd staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan