• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Grafische kaart vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geef een beetje meer uitleg/info: welk moederbord, hoeveel plaats heb je in je pc case, waarvoor wordt je pc gebruikt, ...
 
Geef een beetje meer uitleg/info: welk moederbord, hoeveel plaats heb je in je pc case, waarvoor wordt je pc gebruikt, ...
Moederbord weet ik nu even niet, plaats is er genoeg dus dat is geen probleem. Ik wil eentje die een stuk beter is om bijv. te kunnen gamen.
 
Ik heb hem gevonden, ik weet dat het een oud moederbord is...

 
Een ding waar je op zou kunnen letten is of de videokaart in de behuizing past. Niet alle behuizingen zijn gemaakt voor grote videokaarten. Soms zit de hardeschijf in de weg.
 
Waarvoor wordt de pc gebruikt?
 
Een ding waar je op zou kunnen letten is of de videokaart in de behuizing past. Niet alle behuizingen zijn gemaakt voor grote videokaarten. Soms zit de hardeschijf in de weg.
Nee klopt maar in dit geval is er ruimte genoeg
 
Waarvoor wordt de pc gebruikt?
Ik wil in ieder geval dat er goed gegamed kan worden uiteindelijk... het hoeft geen op en top watergekoelde game pc te worden, ben ik namelijk al aan het bouwen..
 
Moederbord is al minstens 10 jaar oud en met DDR2 en een core 2 duo schiet het t.o.v. de huidige generatie mobo's/CPU's niet echt op om lekker mee te gamen, online games zouden het nog wel kunnen doen alleen vertel je niet welke games je wilt gaan spelen.

Ook handig is om je budget te vermelden, zou er een GT1030 of een RX550 in plaatsen, wil je de huidige games kunnen willen spelen dan wordt het flink door sparen.
 
Moederbord is al minstens 10 jaar oud en met DDR2 en een core 2 duo schiet het t.o.v. de huidige generatie mobo's/CPU's niet echt op om lekker mee te gamen, online games zouden het nog wel kunnen doen alleen vertel je niet welke games je wilt gaan spelen.

Ook handig is om je budget te vermelden, zou er een GT1030 of een RX550 in plaatsen, wil je de huidige games kunnen willen spelen dan wordt het flink door sparen.
Klopt inderdaad dat het al een oude pc is zoals ik al had vermeld. Budget maakt me niet uit ik wilde alleen weten welke ik hierin kon gebruiken om o.a. te gamen. De games die er waarschijnlijk op gespeeld worden zijn o.a. farming simulator en/of gta5 ofzo denk ik.
 
En die GTA 5 kun je hier ook invullen.
 
Misschien een nvidea geforce 1660 zou ideaal bij je profiel passen denk ik, kun je al serieus mee uit te voeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan