• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Grafische problemen bij Call Of Duty Black OPS III

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurveekyl

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
425
Waarderingsscore
4
Mijn zoon heeft problemen bij de weergave van zijn Game (COD B OPS III) op PC met Windows 10.
De beelden worden niet vloeiend weergegeven, schokkerige beelden, dit enkel bij bvb. snelle acties!
Zou het hardware matig een probleem kunnen zijn?
Zijn Hardware in de PC omvat een moederbord Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 iZ68 met een Asus videokaart PCI-e Radeon HD6770 1GB 1xDVI/HDMI silent met een processor Intel Core i7 2600 3.4 GHz. Heeft 16 Gb Ram geheugen DDR3 PC10666 CL9. Heeft één opstartschijf Crucial SSD 2.5" 128 Gb en nog twee SATA 300 schijven 2Tb.

Wil en kan er iemand een hint geven om dit spel wel vloeiend op zijn pc weer te geven? Heeft het spel op PS3 (die probleemloos speelt) maar kan het spel niet updaten, zou moeten overgaan naar een nieuwe PlayStation console 4! Daarom heeft hij het spel op PC aangekocht.

Dank bij voorbaat mensen...
Mvg. Kurt
 
Ik wil voorop stellen dat ik zelf geen gamer ben, maar als ik een spel zou willen spelen dan zijn er tal van websites waarmee je kunt achterhalen of jij met de hardware die in je pc zit een bepaald spel vloeiend kunt spelen.
Dit is een website voor zijn Game (COD B OPS III): Call of Duty: Black Ops 3 System Requirements | Can I Run Call of Duty: Black Ops 3 PC requirements
Je geeft daar aan op welke instellingen je het spel wilt kunnen spelen:
Minimum requirements: dan speel je het spel op lagere instellingen, met een lagere resolutie enz.
GD Adjusted Requirements: Je kunt het spel spelen op wat hogere instellingen, maar niet op de hoogste
Recommended Requirements: ook bij snelle acties wordt alles nog vloeiend weergegeven.
Ik heb op die website alle hardware ingegeven die in de pc van je zoon zit. En dit is dan het resultaat: klik!

De GPU (grafische kaart) is hier de bottleneck. Die voldoet aan de minimale eisen, en ook nog net aan de aangepaste eisen, maar lang niet aan de aanbevolen vereisten.
Je krijgt ook meteen te zien welke hardware aanbevolen wordt om te kunnen voldoen aan de aanbevolen systeemvereisten:

5995a9ac41cd1-Call_of_Duty__Black_Ops_3_System_Requirements___Can_I_Run_Call_of_Duty__Black_Op.png


Processor en hoeveelheid RAM zijn dik in orde, maar de huidige grafische kaart niet.
 
Allright Porrelaar, bedankt voor de mooie toelichting. Ben geen computertechneut dus zal moeten uitzoeken welke grafische kaart ik zijn systeem wil/kan steken.
Nog eens grote dank voor de uitleg, toppie!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan