• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Status
Niet open voor verdere reacties.

vdmeijer

Nieuw lid
Lid geworden
2 mei 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb vorige week een Asus GTX 1070 videokaart gekregen als cadeau voor mijn diploma. (Mijn oude GTX560 had geen 4k ondersteuning)

Sinds ik deze heb genstalleerd, heb ik constante problemen. Op het moment dat de videokaart aan de bak moet verlies ik mijn beeld. Deze krijg ik terug wanneer ik op ctrl+alt+del indruk. Echter is de applicatie die de videokaart nodig had dan gecrached. (Premiere Pro, After Effects, Photoshop, Illustrator, Battlefield etc., Zelfs bij 4k video's die ik via netflix stream)

Wat heb ik geprobeerd:
  • De grafische kaart los gekoppeld en opnieuw terug gezet (Denkende dat hij er niet goed genoeg in zat)
  • Alle drivers van mijn oude grafische kaart (Asus GTX 560 ti) heb ik verwijderd.
  • Alle drivers van mijn systeem opnieuw geinstalleerd
  • Alle drivers van de GTX 1070 opnieuw geinstalleerd.
  • Alle nieuwe windows & linux updates binnen gehaald.
  • Een volledige nieuwe systeem installatie gedaan (Zowel Windows 7, Windows 10 en Linux mint)

Mijn systeem
Moederboard: Asus sabertooth Z77
Processor: Intel I7 3700K
Ram: 32GB
Grafische kaart: Asus GTX 1070 (Nvidia)
Beeldscherm: LG 27UD58-B Zwart (Aangesloten via Display Port)

Het enige dat ik me nog kan bedenken is dat de grafische kaart hardware defecten heeft.

Heeft iemand nog enig idee waar het aan kan liggen of wat ik nog kan proberen? Ik ben echt ten einde raad namenlijk.

Bij voorbaard dank
 
Welke voeding zit er in de pc? Beide kaarten ontlopen elkaar overigens niet zoveel qua stroomverbruik.
 
Die zou toch wel voldoende moeten zijn. Dan vrees ik toch ook, dat je videokaart een maandagmorgenmodel is.

Is het systeem overklokt? Zoja zet hem dan eens terug naar standaardwaarden.
 
Die zou toch wel voldoende moeten zijn. Dan vrees ik toch ook, dat je videokaart een maandagmorgenmodel is.

Is het systeem overklokt? Zoja zet hem dan eens terug naar standaardwaarden.

Het systeem is niet overklokt.
Dan word het toch terug naar de winkel vrees ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan