• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Graka hd4890 vs hd5xxx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Citizan

Bekend gezicht
Lid geworden
20 dec 2009
Berichten
141
Waarderingsscore
0
Hallo NCF,

Om toch wat meer toekomstgericht te worden met mijn pc, zou ik graag een hd5xxx graka willen kopen.. Nu zie ik verschillende kaarten, de hd5770 en de hd5850. Nu wil ik wel iets hoger gaan dan de hd5770 (qua prijs) maar de hd5850 is weer net iets te duur :S

Is er misschien een prijsverlaging (binnenkort) op komst zover jullie weten? termijn mag best in de 3 maanden liggen..

Ik wil namelijk niet te gehaast een graka kopen, ik heb nu een hd4890, die verkoop ik dan.. al wil ik met mijn nieuwe videokaart niet vl minder prestaties hebben dan eerst.

Misschien zijn er nog wat Nvidia kandidaten? die ook toekomstgerichtzijn met wat minder stroomverbruik en dx11 zoals de hd5xxx serie van ATI heeft.

mvg,
Thomas
 
Als je DX11 van Nvidia wilt zul je nog even moeten wachten, die komen volgend jaar ergens pas uit.

In een ander topic van je lees ik dat je 250 fps steady wilt halen,
en nu lees ik hier dat je 'niet teveel erop achteruit wilt gaan'
Maar het blijft een achteruitgang, dit vind ik nogal een contradictie
 
Wacht het gewoon af, er is hier niemand met een glazen bol, als je al zegt dat het niet uitmaakt of het 3 maanden duurt, wat maak je je dan druk.

Als we drie maanden verder zijn dan (als het goed is) zijn de levertijden van AMD's gpu's in orde en liggen de schappen dus vol. Hierdoor zullen de kunstmatig hooggehouden prijzen zakken. Daarbij zal nvidia ook zijn nieuwe lijn introduceren, met als gevolg dat er wellicht nog meer prijsschommelingen aan zullen komen...
 
Wacht het gewoon af, er is hier niemand met een glazen bol, als je al zegt dat het niet uitmaakt of het 3 maanden duurt, wat maak je je dan druk.

Als we drie maanden verder zijn dan (als het goed is) zijn de levertijden van AMD's gpu's in orde en liggen de schappen dus vol. Hierdoor zullen de kunstmatig hooggehouden prijzen zakken. Daarbij zal nvidia ook zijn nieuwe lijn introduceren, met als gevolg dat er wellicht nog meer prijsschommelingen aan zullen komen...

Idd, en voorlopig zit je prima met je 4890. ;)
 
Ik zou idd gewoon even afwachten. Dan dalen de prijzen op den duur vanzelf wel.
 
Zoals hier boven al is vermeld, wacht gewoon af. De HD4890 is een mooie kaart.

offtopic: haha, heb trouwens ook al in de taG clan gezeten :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan