• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

grappige usb-stick: waar te koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Netje

Nieuw lid
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Ik ben dus op zoek naar grappige, originele usb - sticks.
Heb wat gegoogled en ben op een webshop terecht gekomen die usb-sticks verkopen in de vorm van mooie juweeltjes.
Het is een Amerikaanse site. Ik heb nog nooit iets via het net gekocht en ben dus wat onzeker...
Hebben jullie tips of sites dichter bij huis?
Mss een domme vraag: een USB is toch universeel hetzelfde of niet? Heb me laten wijsmaken dat die uit Amerika niet compatibel zijn met onze pc's.

Alvast bedankt h!
 
Welke site?

En alle USB Sticks werken overal, USB Staat voor Universal Serial Bus
 
De site heet: gadget4all.com

Die persoon die mij dat wilde wijsmaken is dus niet van deze planeet ;)
 
Ik zie dat de post al wat oud is, maar er zijn tegenwoordig veel sites met (speciale) USB sticks. Vaak zijn ze dan alleen in grote aantallen te bestellen of met logos. Wel veel leuke grappige en goedkope USB-Sticks zijn te bestellen per stuk op www.macbart.nl
 
Nette bericht ondanks het bumpen en je Nick. :wink:
 
Ik ben dus op zoek naar grappige, originele usb - sticks.
Heb wat gegoogled en ben op een webshop terecht gekomen die usb-sticks verkopen in de vorm van mooie juweeltjes.
Het is een Amerikaanse site. Ik heb nog nooit iets via het net gekocht en ben dus wat onzeker...
Hebben jullie tips of sites dichter bij huis?
Mss een domme vraag: een USB is toch universeel hetzelfde of niet? Heb me laten wijsmaken dat die uit Amerika niet compatibel zijn met onze pc's.

Alvast bedankt h!


Bij ***********.nl heb je hele leuke USB-sticks van 8GB
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Vermoed dat de TS na 6 jaar wel iets heeft gevonden.:)
 
Hmm. Blijkbaar ordinaire spam van Kim1234.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan