• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gratis games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is je stream Dirkvangalen? ik heb er nog 12 ofzo :D
 
Planetside 2
World of Tanks
Battlefield Heroes
DC Universe Online
Team Fortress 2
 
Maplestory...
PSO2 als het uit is en warframe...
 
Morgen komt het Nederlandse March of War uit. Ziet er toch ook wel erg vetjes uit ^_^.
 
Uberstrike, een gratis fps :) Ik weet niet of deze al eerder genoemd is maar ik post hem toch even :p
 
World of Tanks - MMO
team fortress 2 - FPS
Super Crate Box - Platform
 
Het originele Alien Arena spel is een razend snelle shooter.

Nu hebben de boys achter die game er een tactical class-based shooter
op gebasseerd.
Minder snel, heel veel tactiek en dus belangriijk dat je team goed samen werkt.

De bedoeling is dat je team de verschillende delen van de basis van de tegenstander
uitschakeld: de computer, het ammunitie depot en de generator.
Geholpen door verschillende 'klassen' spelers, heeft iedere speler een andere opdracht.

Deze Demo is uiteraard gratis om te downloaden en te spelen :)

Meer info is hier:

Alien Arena: Combat Edition has been released!

Combat Edition now includes the brand new Alpha Demo of Alien Arena: Tactical, a completely new mode of play that is objective oriented, slower paced, and requires precise teamwork in order to defeat the opposing team. Tactical pits Aliens vs Humans in a struggle to disable the enemy base by disabling their defense systems, destroying several key components and sub-components. Each team consists of three different player classes, each with a different ability that interacts with other classes. Working together a team can destroy their enemy much faster than if not. The Alpha Demo contains a single map, Tac-Extermination, and serves as a proving ground for the evolution of this new game. Some of the artwork is placeholder, as this is an Alpha, and several other game play elements regarding physics and abilities are not yet implemented. We also have released a separate, smaller installer that includes just the Tactical Alpha Demo. We anticipate that the full release of Alien Arena: Tactical will take place in the Spring of 2014.

A preview of Alien Arena: Tactical can be found here GamingOnLinux - 'Alien Arena: Tactical' Pre-demo Release Review

The CRX Gaming Engine that powers it received some major updates and bug fixes. Primarily, the menu GUI has been completely reworked into a brand new, modern form. A host of other optimizations and tweaks have continued to improve the already blazing performance the engine has achieved over the past couple of years.

Combat Edition screenshots:





Tactical Teaser Trailer:


Direct link - http://red.planetarena.org/files/alienarena_tactical.wmv

Full Alien Arena Trailer:

Direct link - http://red.planetarena.org/files/trailer2k12.wmv

For more information about Alien Arena, Alien Arena: Tactical and to download the games visit Alien Arena - A fast, fun, and FREE FPS!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
WOW (world of warplanes) van dezelfde maker van WOT ( world of tanks)
Dan heb je ook nog warthunder als je iets anders wilt als WOW.
Teamfortress 2
LOL (league of Legends)



Deze zijn niet gratis.
Er is nu een sale op steam waar je terraria voor 2,50 krijgt en Left for dead 2 voor 5 euro.
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede online shooter die grafisch goed in elkaar zit, lekker loopt en veel gespeeld wordt. Ik heb gehoord dat er 1 binnenkort moet uitkomen maar ik ben de naam vergeten, staat me wel bij dat er met een CryTek engine gewerkt gaat worden? Heeft iemand een idee waar ik het over heb?

Tips over goede online shooters zijn zowiezo meer dan welkom! Ik zie door het grote aanbod de bomen door het bos niet meer, aangezien ik nooit echt online gegamed heb.
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede online shooter die grafisch goed in elkaar zit, lekker loopt en veel gespeeld wordt. Ik heb gehoord dat er 1 binnenkort moet uitkomen maar ik ben de naam vergeten, staat me wel bij dat er met een CryTek engine gewerkt gaat worden? Heeft iemand een idee waar ik het over heb?

Tips over goede online shooters zijn zowiezo meer dan welkom! Ik zie door het grote aanbod de bomen door het bos niet meer, aangezien ik nooit echt online gegamed heb.


Hoi!

Je zou eens kunnen beginnen met Alien Arena :biggrin:
En als je in de buurt van Eindhoven woont, kom dan eens kijken bij The-Party.NL
Daar zullen we in een eigen stand met dit spel zijn!

red.planetarena.org
 
Hoi!

Je zou eens kunnen beginnen met Alien Arena :biggrin:
En als je in de buurt van Eindhoven woont, kom dan eens kijken bij The-Party.NL
Daar zullen we in een eigen stand met dit spel zijn!

red.planetarena.org

Hey!

Dank voor de tip. Ik zal het eens nader bekijken al moet ik je zeggen dat het Alien Genre me niet echt trekt. Andere suggesties?
 
Re: free games

Beste mensen ik spel ook alle mogelijke wat ik aankomen kan :D

Intussen heb al poosje geleden games zoals Lost Planet 3/Arma3/METRO 2033 Redux/Wolfenstein en Wolfenstein The New Order/ Watchdogs enz..enz..
Spel ik dus aantal games per maand ( op dit moment spel ik Middle Earth Shadow of Mordor ! :D ) , en in een zucht spel ik een game uit, kan niet voordat klaar of uitgespeld is mee stoppen :D
===========
MAARRRR ik ben ook helemaaaal gek op een zeer aparte game van Zylom en die heet Zuma Deluxe die spel ik elke jaar ( jaar-in-jaar-uit dus ! :blush: ) ben inmiddels nu al 6/7/8/ jaar met level 12 bezig, ..... en lukt me helemaal niet meer verder te komen :D

:idea:
2e2mijq.gif
Die Zylom game Een uitdaging voor U ???
103er92.gif


TER INFO ! --->> KLIK maar nog eens ter INFO :D is spel die game als geregistreerde versie ! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
www.agar.io

Ziet er erg Paint achtig uit, maar is superverslavend. Aanrader voor snel even tussendoor!! :)
 
Als je echt fan bent van WO2 games, moet je echt es Heroes and Generals, of War Thunder proberen, ik beveel je Heroes and Generals aan!
Als je fan bent van de iets minder serieuze games, zou je echt eens Team Fortress 2 moeten doen. Ik speel hem ook, en het is echt heel leuk! Vooral als je er een beetje tijd insteekt, en verstand krijgt van het traden. Helpt ook dat je random gratis stuff krijgt...
 
ezocht bonus voor myfarm van Facebook
zoek programma voor my farm facebook. ik hoop dat u er een weet zoals botje dat bonus krijg ik hoor heel graag van u
 
War Thunder, Heroes and Generals, TF2 Zal je vast al kennen maar toch voor de gene die het niet kent :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan