• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gratis games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: free games

Nou ik snap niks van dat spel..... Ik kan niet eens zelf rondlopen, alleen maar Spectaten.... Ik druk op elk knopje, kan ik nog steeds niet spelen *irritatie* :p
 
Re: free games

Vergeet !zeker! niet de patch 2.00e af te halen, redelijk grote patch. EN dan ook nog SEP-3T op www.notforidiots.com dacht ik. Je moet eerst je options doen, dan een game enteren en als je binnen bent. Moet je op team een of twee klikken. Als het niet werkt staat in het chatlog waarom niet.
 
Re: free games

Nog leuke free games die de moeite waard zijn om eens te proberen, post / link ze hier....


Bijvoorbeeld het spel America's army klik hier

ik speelde het spel americas army ook
ik heb 1x gehackt (glugbot) :focus:

en nu ben ik verbannen :p
weet iemand toevallig
waneer je ban weg is
ik heb een hardware ban

het is ongeveer een half jaar geleden gebeurd
 
Re: free games

Een gratis spel maar nog niet gemeld :eek: is Rakion,

Rakion is een vechtspel, soort wolfenstein (als je dat kent) maar dan met zwaarden, mage's etc..

er zijn meerde spelmogelijkheden:

Boss war (iemand is de boss, jij moet hem met jouw team bechermen en de boss van de vijand proberen te killen)

Golem (je moet eerst met je team proberen de goude golem te vermoorden, das een groot monster, killed jouw team hem t eerst dan krijgt een van jouw team genoten het gouden zwaard, daarmee kan hij de golem van de vijand killen)

Team D ( gewoon team tegen team vechten, gaat tot 20 kills dan is er een winnaar, of de tijd van dacht ik 10 min is afgelopen)

Solo (zegt het al: solo, in je eentje tegen de rest, iedereen voor zich zelf)

Stage ( een soort level, dit kan jke doen in je 1tje of met een team, verschilt per level.

Links:

http://video.google.nl/videoplay?docid=226120581619296277&q=Rakion ( een filmpje van rakion, wel slecht beeld en een te blij muziekje, maar t is gwoon om een beeld te krijgen van rakion, oja en deze mage is volgens mij bang om aan te vallen :p

http://rakion.softnyx.net/ Europese website van Rakion, vanuit daar moet download wel te vinden zijn.

:busted: het spel downloaden is een beetje vreemd, je download eerts een kleine patch ofzo, vanuit daar krijg je een link waar je dan het spel kan downloaden, mocht t niet lukken zeg t dan even.

hopelijk gaat iemand t spelen :p anders heb ik dit allemaal voor niks getypt:eek:

mocht iemand t echt gaan spelen, voeg dan Floep toe, das mijn mage..:agree:
 
Re: free games

Rakion heeft enkele weken terug in een eigen topic gestaan,, die reeds is weggezakt dus die had je nog niet kunnen zien aangezien je je pas hebt aangemeld :)

Maar het is nooit verkeerd om toch eens de info neer te zetten! :)
 
Re: free games

Rakion heeft enkele weken terug in een eigen topic gestaan,, die reeds is weggezakt dus die had je nog niet kunnen zien aangezien je je pas hebt aangemeld :)

Maar het is nooit verkeerd om toch eens de info neer te zetten! :)

en die topic was van mij :p muwhahahaha :biggrin:
 
Re: free games

waar ging t dan zoal over?

( oja sebjuh ik hem me voorgesteld :p)
 
Re: free games

Waar het over ging? Alles wat er in Rakion is :p ook heb ik de Modes enzo een beetje uitgelegd... :p
 
Re: free games

gmod:
gmod.garry.tv werkt alleen als je half-life 2, hl2 DM en couterstrike source hebt
 
Re: free games

Nog een geweldig leuk spel wat veel mensen hier leuk zullen vinden:

RuneScape

Er zullen vast veel mensen hier zijn die zullen zeggen: "oooh wat een geweldig spel!" :p
 
Re: free games

America's Army die hier al een paar keer genoemd is is geupdated naar versie 2.7. De download is maarliefst ruim 2.5 Gig.

Zonder downloadmanager is het onbegonnen werk om deze probleemloos te downloaden.

1158514839.jpg


Zelf ben ik een fanatieke AA speler en lid van =WaW= clan.
www.waw-clan.eu :worship:

the%20only%20thing%20better%20than%20Americs%20Army%20is%20an%20actual%20war%20with%20weapons.jpg

bas-americas-army-shot.jpg
 
Re: free games

En meteen flink reclame maken :p

Maar idd,, zonder sterke verbinding of downloadmanager is het idd niet gemakkelijk om hem goed en redelijk snel binnen te krijgen.
 
Re: free games

Zelfs met download manager duurde het bij mij anderhalf uur :p
 
Re: free games

Nog een geweldig leuk spel wat veel mensen hier leuk zullen vinden:

RuneScape

Er zullen vast veel mensen hier zijn die zullen zeggen: "oooh wat een geweldig spel!" :p


inderdaat ik ben hier zeker verslaafd al 3 jaar en speel het nu nog. Ben member en dan is het spel pas vet:)
 
Re: free games

inderdaat ik ben hier zeker verslaafd al 3 jaar en speel het nu nog. Ben member en dan is het spel pas vet:)

Zelf speel ik het al 2,5 jaar, maar veel mensen hier vinden het niet zo'n leuk spel :p en ik ben vandaag 1 jaar member :gogo:
 
Re: free games

ik ben pas member geworden op runescape soms saai als je iets dom moet lvl's maar de qeusts enzo zijn mega vet
:p
 
Re: free games

Iemand van op m'n school (gelukkig nie uit me klas) die speelt runescape tot 12 uur 's avonds... Echt een runescape freak!!! :eek::eek: Dus ongeveer 5 uur per dag.. Ik vind het een stom spel. Vind et saai ^_^
 
Re: free games

ik ben pas member geworden op runescape soms saai als je iets dom moet lvl's maar de qeusts enzo zijn mega vet
:p

Volgens mij doet iedereen op RS de quests mbv. van internet, niemand kan ze zelf oplossen..
 
Re: free games

America's Army die hier al een paar keer genoemd is is geupdated naar versie 2.7. De download is maarliefst ruim 2.5 Gig.

Zonder downloadmanager is het onbegonnen werk om deze probleemloos te downloaden.

1158514839.jpg


Zelf ben ik een fanatieke AA speler en lid van =WaW= clan.
www.waw-clan.eu :worship:

the%20only%20thing%20better%20than%20Americs%20Army%20is%20an%20actual%20war%20with%20weapons.jpg

bas-americas-army-shot.jpg
Ik heb het gedownload maar wil de training niet doen joh :( Is er hier geen crack voor of zo? :):D
 
Re: free games

Nog een geweldig leuk spel wat veel mensen hier leuk zullen vinden:

RuneScape

Er zullen vast veel mensen hier zijn die zullen zeggen: "oooh wat een geweldig spel!" :p

Doe het weg! Het duivelse slechte spel. Niet dat het verslavend is, maar het is gewoon zo vreselijk slecht en het is een schande voor de game-wereld. En het is trouwens niet free, je moet ( als je het dan toch fijn wil vinden ) een member worden wat per maand kost. Waarom spelen mensen trouwens deze slechte games terwijl er andere wel degelijk GOEDE Free Games zijn zoals Enemy Territory, Savage, ...

Mensen, ik raad jullie aan dit spel zeker niet te spelen. Mensen hierin denken alleen maar aan items, ze stelen van je op onmogelijke manieren, etc...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan