• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gratis games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: free games

Runescape, vinden jullie dat nu echt zo leuk:p, Ik vind het wel mee vallen.

Wordt wel meerdere keren genoemd.

Greetz, Steefie.
 
Re: free games

@Rambo1000: Savage is al vermeld door mij geloof ik :D.
@decomp: Quake 3 heeft nog een tweede leuke mod: Urban Terror ( ook free ), het maakt er een soort van 21ste eeuw shooter van.
@ikki007: Inderdaad! Er zijn zoveel mooie en soms ook free MMORPG's op de markt, waarom dan RS spelen?
@Juzzz: Heb Rappelz ook eens geprobeerd, wel een apart spel qua MMORPG stijl, wel leuk in het begin, maar het wordt een beetje langdradig vond ik.
@Boomlala: Bah FreeDoom! GZDoom with Doom ][: Hell on Earth rules! :D
@G-F: Wolfenstein ET is nog steeds da free shooter :D
 
Re: free games

Cabal Online!

Het was altijd een betaalde mmorpg maar.. ze gaan nu over op free to play!
Ik speelde het al toen het pay to play was dus is mooi meegenomen dat ze nu gratis gaan.

www.cabalonline.com

Vid:

[yt]7SuMjDXStcI[/yt]
 
Re: free games

He gaaf spel is het al gratis of word het nog gratis? Stuur een bericht terug
 
Re: free games

Dat spel Cabal Online ziet er wel strak uit.
Maar op hun site staat bovenaan ''7 days free''.. Dus niet Forever Free..?
 
Re: free games

Dat was voordat ze f2p gingen Sebjuh.
Toen kon je altijd 7 dagen proberen, maar nu is het dus voor altijd; moet nog geupdate worden.

From early June, CABAL Online will become a free-to-play service. Players will be able to enter and join the world of Nevareth, simply by downloading the client and registering on the CABAL Online website.
 
Re: free games

Ah.. oke :)
Ik ben het nu nog aan het downloaden.. Gaat vet sloom van hun site. 62KB/s at the moment :wacko: nog 1 uur te gaan.

Dan ga ik me nu alvast registreren :D heb je met dit spel ook verschillende realms ofzo?
 
Re: free games

Yay! Het is eindelijk niet meer under maintenance. Toen je zei 'ben het nu aan het downloaden' dacht ik: "huh? Hij zegt bij mij steeds under maintenance.", maar hij gaat nu. Kan je me zeggen hoe groot de download is? Dan weet ik ongeveer wanneer ik het ga downloaden ( bv als het te groot is rond het einde van de maand ofzo )

EDIT: laat maar, het is rond de 700MB zag ik net :D. Hmmm, nu nog denken of ik het nu zou downloaden.
 
Re: free games

700mb dat valt wel mee ik heb dingen van 2 gige gedownload. Kijk dat is groot.:biggrin:
 
Re: free games

2gb is ook niet super groot hoor.

Cabal is 1.8gb geinstalleerd trouwens.

Als jullie gaan spelen, ik speel op Mercury met een Blader (level 34 nog maar).
Hij heet MrPwner :lol:
 
Re: free games

Ik heb al een paar keer geprobeerd om te registreren.. maar dat kan nog niet ofzo? :mellow:
 
Re: free games

Voor de mensen die het nog niet doorhadden, de open beta is begonnen op Cabal Online.
 
Re: free games

Goh die closed beta duurde dan ook niet lang :fun:paar dagen maar
 
Re: free games

9dragons is een gratis MMORPG
X steel is een gratis mech shooter
google it
 
Re: free games

Vanaf vandaag is FarCry (legaal) gratis beschikbaar. Deze versie heeft ingame advertising. http://www.gameupdates.org/details.php?id=1470

Let op: je moet een account aanmaken bij www.ubi.com. Vul daar als land United States in, anders wil het programma niet installeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: free games

haai,weet iemand hoe ik aan het pc game discworld II: missing presumed kan komen.........nergens meer te krijgen, zit een bepaalde nostalgie aan voor mij.
 
Re: free games

Ik denk niet dat je een van de Discworld games nog kan kopen in de winkel. Tenzij Tweedehands op ebay, 2dehands.be, marktplaats en dergelijke misschien. Ik heb zelf hier nog Discworld 1 liggen :).
 
Re: free games

FlyFF(googlen, site is te ingewikkeld om te onthouden, lange download tijd, [grootte van 1,4gb] maar wel een supervet gratis spel (lijkt op World Of Warcraft, maar dan gratis, wat wil je nog meer ;)),
't is niet echt een RPG mr wel lollig; Habbo
Stick Arena(gewoon op bijv. spele . nl te vinden)
Conquer Online (ff googlen)
uhmm...
SpaceCowboy
Rappelz
eh...
kijk anders mr gewoon ff op Gpotato.com
daar staan veel gratis spellen :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan