• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gratis games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Millie Megavolte part 1 t/m 6.2 :yess: linkje naar site waar je de games kan spelen. Iemand enig idee wanneer part 6.3 of 7 uitkomt?

Have fun!
 
Voor twee 3D MMORPG's is Rose online erg leuk! kies je classes, 2nd job and 3rd job. allerlei soorten skills. het sfeertje is ook geweldig!
En Flyff, ook een gratis 3D MMORPG, je kan er ook vliegen, ook verschillende jobs etc. kiezen. ook een erg mooi spel.
 
Was al genoemd ^_^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
World of Tanks...
 
League of Legends is ook een epic goed spel. Het is volledig gratis.
Het is het spelen zeker waard, ik speel het nu een half jaar en vind het nog steeds leuk.

Via deze link kun je een account aan maken (en krijg ik een referral:fit: Krijg ik mss nog eens iets gratis van hun xD)
http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4e109fff3afed002835787

Veel speel plezier!
 
Portal, is een leuk en gratis spel. Op steam gratis download
Alienswarm, vet actie spel vanaf boven af. Ook op steam gratis download!
 
Iemand Team Fortress 2 al genoemd? :) Na Runescape het gratis spel waar ik het meeste plezier aan heb beleefd.
 
Ik speel deze veel.
Het begin is lastig, maar als je er eenmaal in zit....is het verslavend.

www.sokker.org

Sokker is een leuk gratis online voetbalmanager spel met live 3D flash wedstrijden. Het leuke van deze wedstrijden is dat je de kwaliteit van de spelers en gekozen tactieken echt terug kan zien tijdens de wedstrijden. Verder bepaal jij de gang van zaken binnen de club zoals het spelersbeleid, wedstrijdtactieken en opstellingen, trainers en training, het stadion en meer.



.
 
De runescape fans (ook de rest haha) moeten zeker Conquer online gaan uitproberen!
http://co.91.com/index/
Over 11 uur komt de nieuwe class uit :yahoo:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Warsow, is een FPS waarin je vrij snel kan bewegen en tegen muren aan kan springen.

Is wel grappig maar wel moeilijk voor beginners.

Ohja en het werkt op linux :)
 
Abraham meen je dit serieus? Kijk naar die graphics! :p
 
Luud het gaat om de emulator.

Als je kijkt naar die games met al die fancy graphic, daar doen de auto's echt vreemde dingen...

Zoek je spel met realistische besturing, dan vind je geen spellen met fancy graphics.
 
Nou, Ik weet er wel namelijk een: Forumula 1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan