• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gratis games

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankw

Slumdog millionaire
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
60.341
Waarderingsscore
307
Nog leuke free games die de moeite waard zijn om eens te proberen, post / link ze hier....


Bijvoorbeeld het spel America's army klik hier
 
Hier Hidden and dangerous deluxe volledig en gratis en legaal ;) !!

linkje

Fantastisch idee, frank !! :lol:
 
Dit is een vet spel:

Armagetron

Grafisch niet zo goed misschien, maar heel goed speelbaar op internet en lan, n het is gratis.
 
Zie 'm er nog niet bij staan, terwijl 'ie toch echt gratis is.

America's Army

Online only, realistische FPS. Geen deathmatch, capture the flag of andere varianten, puur objectives. Zeer verslavend. B)
 
Ik geef jullir een tip download America's Army niett als:

-als je niet lang wil downloaden (713mb zip)
-als je een hekel hebt aan lang wachten (lange opleiding waar je soms tot een half uur moet luisteren bv. hoe je medic moet spelen)
-als je niet veel space nog op je harde schijf hebt staan (1.9 G)
-en nog een aantal zaken in het spel de het niet leuker maken...

Plus punten:

-mooie graphics
-GRATIS!!!
-
De toch geinteresseerden kunnen het downen op deze Link

bewerkt: ooh srr ik had niet gezien dat er al iets over stond waar je het kon downen..
Greetzzz
 
ook nog een gratis internet spel is Runescape
Het is een online RPG.
Link:
www.runescape.com

Dit spel is best verslavend ( ik heb het 5 jaar gespeeld :p :D ).
Vergeleken met andere spellen is dit niet zo'n mooi spel maar voor een online (gratis) RPG is het zker niet slecht ;)
 
Re: Free Games

http://www.maidmarian.com/sherwood.htm

wel lagge, 4 kleure kan je uit kieze, en de rest uitmoorde

en wie irritant wil zijn:D ze zijn naam slot vergeten, er kunnen meerdere rondlopen met dezelfde naam, log in, zoek een naam uit, log uit en log opniew in met die naam, en van alles wat je zegt zullen ze denke dat die ander het zegt, na een tijdje zijn ze er wel achter dat een 'fake' iemand is, maar 't blijft leuk want de rest weet nooit wie wat zeg:rolleyes:
 
Re: Free Games

Hey! ik ken nog wel 2 gratis spellen die online zijn

www.kalonline.com
www.silkroadonline.net

De bedoeling van die 2 spelletjes zijn dat je zo hoog mogelijk level word en de beste spullen krijgt :p

ik speel zelf kalonline

ben een archer van lvl 26
naam FlameSoldier :D
 
Re: Free Games

:) gheghe

runescape is best lache, hebt et best lang gespeeld. Ziet er wel niet zo denderend uit maar toch is het grappig.

toen ben ik lineage II gaan spelen ongeveer anderhalf jaar.
was in het begin erg vet maar na een tydje had ik het wel gezien had alle chars al lvl75 dus was niet meer veel fun aan.

en nu speel ik guildwars:)

btw hier een hele lijst met gratis games.
http://play-free-online-games.com/
 
Re: free games

Ben onlangs nog een gratis MMORPG tegen gekomen: Martial Heroes.
Alle info hier : klik :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan