• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Gratis leren Photoshoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gratisphotoshoppen

Nieuw lid
Lid geworden
4 feb 2019
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Ik heb een website gemaakt die gekoppeld is naar een YouTube kanaal waar je snel,makkelijk en zeer overzichtelijk kan leren omgaan met Photoshop. Deze site is voor iedereen bedoeld en er zijn geen kosten aan verbonden. Deze site en het kanaal worden geheel door mij vrijblijvend onderhouden en is puur een hobby dus niet commercieel. Ik hoop dat jullie er blij mee zullen zijn en dat er veel leerstof voor jullie aanwezig is.

gratis leren photoshoppen voor jong en oud

Groetjes

Olaf
 

Bijlagen

  • PS Marktplaats.jpg
    PS Marktplaats.jpg
    108,6 KB · Weergaven: 4
Leuk initiatief! Heb het meeste mezelf proberen te leren en via tutorials geleerd. Erg behulpzaam. Ik zal eens een kijkje nemen of er nog iets te leren valt!
 
Leuk initiatief! Heb het meeste mezelf proberen te leren en via tutorials geleerd. Erg behulpzaam. Ik zal eens een kijkje nemen of er nog iets te leren valt!

Ik kwam erachter dat vele mensen moeite hebben met Engels en daarnaast werd in andere lesfilmpjes vaak te veel gesproken. In mijn lessen is het to the point, een goed overzicht en makkelijk om te volgen.
 
Ik kwam erachter dat vele mensen moeite hebben met Engels en daarnaast werd in andere lesfilmpjes vaak te veel gesproken. In mijn lessen is het to the point, een goed overzicht en makkelijk om te volgen.

Ziet er goed uit idd. Zal thuis eens verder kijken deze week.
Ik zie geen tutorials over GIFs maken. Ga je dat nog doen of ben je daar mee bezig?
 
Ziet er goed uit idd. Zal thuis eens verder kijken deze week.
Ik zie geen tutorials over GIFs maken. Ga je dat nog doen of ben je daar mee bezig?

Als ik iets leuk vindt dan is het leren in het praktijk. Elke keer als ik iets leuks tegen kom op Youtube dan vertaal ik het naar het Nederlands en laat ik op mijn manier de technieken zien hoe het werkt. Dus kan ik nooit van te voren zeggen wat ik in de toekomst ga doen. Het ligt er gewoon aan wat ik tegenkom.
 
Als ik iets leuk vindt dan is het leren in het praktijk. Elke keer als ik iets leuks tegen kom op Youtube dan vertaal ik het naar het Nederlands en laat ik op mijn manier de technieken zien hoe het werkt. Dus kan ik nooit van te voren zeggen wat ik in de toekomst ga doen. Het ligt er gewoon aan wat ik tegenkom.

Ah op die manier. In dat geval heb ik misschien nog wel een leuke en goeie website voor je van iemand die ook tutorials maakt maar dan in het Engels. Iceflowstudios: http://iceflowstudios.com/category/tutorials/photoshop-tutorials/

Hij heeft van alles, ik volgde daar vooral de tekst editing tutorials, die zijn ook vrij simpel en misschien dus leuk voor jongeren die je kanaal volgen.
 
Ah op die manier. In dat geval heb ik misschien nog wel een leuke en goeie website voor je van iemand die ook tutorials maakt maar dan in het Engels. Iceflowstudios: http://iceflowstudios.com/category/tutorials/photoshop-tutorials/

Hij heeft van alles, ik volgde daar vooral de tekst editing tutorials, die zijn ook vrij simpel en misschien dus leuk voor jongeren die je kanaal volgen.

Ik heb de website nu voor me en zal dit zeker gaan bekijken. Thx.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan