• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gratis Video editor

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielle_cloots

Nieuw lid
Lid geworden
2 jun 2020
Berichten
4
Waarderingsscore
1
Goedemiddag allemaal,

Ik zit met een dilemma. Ik ben technisch onderwijsassistent op een middelbare school. Nu wil ik instructievideo's opnemen en bewerken. Dus denk aan tekst, muziek en clipjes, niet heel veel moeilijks. Wij werken op school met chromebooks en aangezien het een school is mag het ook geen geld kosten. Ik heb me hier al veel uren aan op zitten vreten. Misschien dat jullie me kunnen helpen:

Ik zoek dus een video editor voor chromebooks maar wel gratis
of een video editor voor op een vaste windows 7 pc maar ook gratis. (hier kan ik zelf niks op downloaden, dat doet de systeembeheerder, dus een crack oid werkt hier ook niet op. Onze systeembeheerder heeft er nog minder verstand van dan ik zegmaar)
En een bepaalde proefversies ben ik ook geen fan van omdat er dan altijd net niet genoeg tijd/opslag/enz bij zit.

Ik hoor graag jullie tips!

Groeten, Danielle
 
Hallo Danielle,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Ik snap scholen niet, dat ze met Apple in zee gaan!

Maar: kijk eens op onderstaande link:
 
De link die jij gepost hebt, betreft webapps en die om die webapps te gebruiken, kan je dat met iedere browser doen, dus niet speciaal enkel chromebooks.

ook de link onderaan kan interessant zijn voor Androidgebruikers.
 
Hoi hoi,

Ik heb dus van die 5 ze allemaal geprobeerd en uiteindelijk op WeVideo terecht gekomen. Dat is de enige die werkt op mijn chromebook met restricties. Heel mooi filmpje gemaakt (3 uur mee bezig geweest). Er staat wel een watermerk op maarja daar kan ik mee leven. Dus wil ik hem 'Finishen' staat er dat hij te lang is! De gratis versie krijg je dus maar 5 minuten per maand... Dat is niet eens bijna genoeg.

Dus als er nog meer tips zijn, zijn deze zeker welkom!
 
Hallo Danielle, vergeet wat ik in eerste instantie geschreven heb.
Wil je meer met WeVideo, dan kost het geld.

Alternatief - kan je niet op een Windows computer de beoogde video's maken en die dan uploaden naar webservice die jouw school gebruikt?
 
Dat is een goed idee! maar ik heb alleen een windows pc waar ik zelf niks op kan zetten, dat moet ik aan de systeembeheerder vragen. Dus als het een gratis versie is waar ik genoeg mee kan en dus geen crack hoef te gebruiken ofzo dan zou dat kunnen
 
Gratis Windows tools zijn Windows Moviemaker, Avidemux en ShortCut
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan