• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Grote problemen met 3dsMax van Autodesk

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThomasvanDijk

Vaak hier
Lid geworden
1 jul 2009
Berichten
905
Waarderingsscore
0
In een vorige post heb ik na problemen met het installeren van 3dsMax 2020 op een Lenovo laptop een Windows 10 Pro geïnstalleerd. De problemen leken toen opgelost.

Echter, inmiddels is 3dsMax vastgelopen en ben ik alweer veel te lang bezig om alles weer werkend te krijgen.
Op het moment van schrijven wordt Windows op de laptop hersteld(met behoud van bestanden), om redelijk vers te beginnen.

Mijn plan is, nadat Windows herstel klaar is, om als eerste 3dsMax te installeren met de hoop dat dan alles blijft werken.
Later zal ik nog onderdelen van Adobe CS6, en onderdelen van Office 2010

Mijn vragen aan jullie:
- hoe kan ik 3dsMax het beste installeren. Met de webinstaller of downloaden en dan als Administrator uitvoeren?
- moet ik nog andere dingen doen voordat ik 3dsMax ga installeren?
- zijn er programma's of instellingen bekend die een conflict veroorzaken met 3dsMax?

De specificaties van de laptop zijn:
- Lenovo Y50-70
- i7-4720HQ @2,60 GHz
- 16 GB DDR3L 1600 Mhz (2 x 8GB) getest met Windows geheugen test.
- Windows 10 Pro, versie 1809, Build 17763.737
- 1 TB SHDD
- NVIDEA GeForce GTX 960M
 
Het grootste probleem voor en jouw huidige notebook is dat de videokaart NIET gecertificeerd is.

Je hebt een workstationnotebook nodig met nVidia Quadro kaart of AMD FirePro kaart.
 
ik werk al heel lang thuis op niet gecertificeerde video kaarten met autodesk software
bij al hun software waar ik mee gewerkt heb kan je de video versnelling uitzetten.
kan dat met 3ds niet?

uitzetten vertraagt bewerkingen maar dan loopt het systeem niet vast.
 
en onderdelen van Office 2010

Ben je ervan op de hoogte dat Office 2010 vanaf 13 oktober 2020 niet meer wordt ondersteund? Daarom is het raadzaam nu je toch bezig bent gelijk je Office versie te vernieuwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan