• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Grotere avatar

EvC

Nieuwsgierig Aagje
Lid geworden
9 aug 2016
Berichten
1.225
Waarderingsscore
13
Het was mijn bedoeling om deze kleine (3,4 kb) Avatar te plaatsen, mijn oude kon ik zelfs niet terugzetten.
Blijkbaar is er een verzoekje nodig om groter dan 1,5 kb te gaan.
Bij deze:

5a418841ec81d-logo-de-gnome_3.png
 
Beste Evc,

Ik heb jou even een eigen topic gegeven, dit om de volgende forum regel.

Het is niet de bedoeling dat u reageert in oude topics (waar meer dan 2 weken niet meer op is gereageerd), tenzij u hetzelfde probleem hebt en de voorgestelde oplossingen niet werken. Ook wordt het niet gewaardeerd wanneer u met uw vraag of probleem andermans topic overneemt.
 
Dank Abe, maar nu is het opgerekt en minder scherp.
Deze is aangepast in grootte en de transparantie is weggehaald waardoor het mooier oogt in deze forumsoftware (grijs wordt dan wit).
Dit zal vast beter zijn:

5a425917e9b09-gnome2-logo_100x100.jpg
 
Ik heb net als nu ook jouw vorige avatar via de link van IMGDumper gedownload.
Jouw vorige avatar was in .png uitgevoerd en png bestanden zijn altijd groter in mvang dan jpeg.

In ieder geval, ben jij nu tevreden?
 
Prima, dit is veel beter.
 
Beste Evc,
Het is niet de bedoeling dat u reageert in oude topics (waar meer dan 2 weken niet meer op is gereageerd), tenzij u hetzelfde probleem hebt en de voorgestelde oplossingen niet werken. Ook wordt het niet gewaardeerd wanneer u met uw vraag of probleem andermans topic overneemt.
1,5 kb blijft 1,5 kb als maximale Avatar grootte.
Het is als forumlid gewoon niet te doen om daar iets fatsoenlijks van te maken.

Dit in tegenstelling tot de enorme ruimte die reclame in dit forum krijgt (zelfs nog steeds in een topic).

Het laatste heeft uiteraard geen betrekking op jou, maar wel op de forumeigenaar die dat aan zou pakken.
 
Vreemd.

Toen ik mijn paprika uploadde liep ik ook tegen deze beperking aan, maar die werd daarna opgeheven, zodat er feitelijk geen beperking meer was. En nu dan weer wel?
 
5a42880351f1d-Schermafdruk_van_2017-12-26_18-30-52.png
 
Met 1,5 KB kun je volgens mij geen avatar vinden. Of je moet je in heel rare bochten gaan wringen.
 
Ik denk dat de problemen nu wel opgelost zijn - de avatar instellingen stonden behoorlijk klein ingesteld.
 
Kijk, dat geeft weer creatieve mogelijkheden. :)
 
Kijk nu is het voor jou ook mogelijk om een grotere avatar te plaatsen :)
Ik hoop dat anderen hetzelfde mogen ervaren.
Ruim 77.000 leden met een Avatar is uiteraard een hoop data. Knijpen om te besparen kan een methode zijn, maar waar leg je de grens?
 
Daar heb ik geen mening over, want ik ga niet over zulke beslissingen.
Maar de mensen die een grotere avatar willen krijgen dat gewoon, zij moeten dat alleen even aangeven en het wordt aangepast.
 
De Avatargrootte voor weergave wordt door de forumsoftware bepaald zonder verder ingrijpen.
En dat is maar goed ook.

En in XenForo 2 gaat dat nog weer stukken beter.

En je hoeft je er geen zorgen over te maken, wanneer alle leden een avatar hebben, want dat hebben alle leden al - of een eigen of een door de forumsoftware toebedeeld.

Vroeger, toen serverinhoud nog begrenst was, was het krap instellen van avatars en afbeeldingen een must; tegenwoordig met onbegrenste ruimte op servers kan je een en ander luxe instellen.

Zo heb ik op mijn nieuwe discussie forum (phpBB) de avatarinstelling gewoon ruim gemaakt, iets wat veel andere beheerders van phpBb fora niet gedaan hebben.
 
Ik begrijp dat de melding van maximaal 1,5 KB voor niemand meer geldt?
 
Dat heb je correct gezien.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan