• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

GTA Vice City: Where am I?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remmy

Tick Tock, Cheater
Lid geworden
19 feb 2008
Waarderingsscore
0
Welkom op de GTA Vice City: Where am I thread!
Het is hier de bedoeling dat iemand een printscreen maakt van een bepaalde plek in Grand Theft Auto; Vice City, en dat de anderen die plek moeten vinden.
Dit zijn de regels:

- De plek mag niet alleen toegankelijk zijn in een missie, maar moet altijd toegankelijk zijn.
- Je mag alleen een nieuwe plek posten als je de vorige hebt geraden (d.m.v. een printscreen te plaatsen van de plek die geraden moet worden).
- Het gaat hier om plekken uit het hele spel, dus ook het tweede eiland. Dit omdat GTA Vice City al lang genoeg uit is dat iedereen dit eiland wel heeft vrijgespeeld.
- De plek die geraden moet worden moet duidelijke herkenningspunten hebben.
- Er mogen geen cheats gebruikt worden om naar een plek te gaan.
- Er mogen geen helikopters worden gebruikt om naar een plek te gaan (en dus ook het watervliegtuig niet).
- De printscreen van de plek die geraden moet worden, moet zo zijn bewerkt (met bv. Paint) dat de radar niet zichtbaar is.

Goed, dat zijn dus de regels.
Hier komt de eerste plek:
gtavc1.png

Succes!

Ik wil ff wat melden net kreeg ik bij gta iv where am i een klacht dat de screens te groot zijn geupload. Als je ze upload kies bij je imagehoster het formaat 640*480 en kopieer de code voor forums en plak die dan in je bericht (zodat als je op het plaatje klik hij bij de hoster groot te zien is).

Ik zal erop letten ;)
Waar blijft je screen? :P

Doe es wat meer kwaliteit... het ziet er nu net zo uit als SA...
ik weet wel waar het is...

Volgens mij staan mijn settings op MAX, weet niet zeker..

EDIT:

Heb even gecheckt, en alles staat op de maximale instelling.
Drawing distance op MAX, en een resolutie van 1366x768x32BITS, wat op mijn laptop het hoogst is (15,6" LED scherm).

EDIT 2:

Ik zie nu dat die printscreen niet echt de kwaliteit weergeeft die ik ervaar tijdens het spelen.
Deze printscreen is een stuk lelijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan