• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hackintosh

Status
Niet open voor verdere reacties.

Visualidiot

Junior lid
Lid geworden
15 mrt 2013
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Hallo,

ik zou graag een hackintosh willen bouwen en vroeg me eigenlijk af of mijn hardware daar aan voldoet.

Processor: Intel i7-3770K
Moederbord: Asus Maximus V Formula
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 660 Ti

Alvast bedankt :)
 
Hoi,

Het is vrij moeilijk maar wel mogelijk qua comptabiliteit, kan je het volgende even doen:

Download en installeer Speccy (een programma om te achterhalen welke hardware in jou pc zit).
Let op tijdens de installatie wordt gevraagd of je ook Google Chrome wilt installeren, sta dit niet toe!
Open het programma en kies File -> Publish Snapshot...
In het venstertje dat dan verschijnt kies je voor "Yes"
Vervolgens krijg je een link, selecteer deze, kies voor kopiren en die plak je hier in een volgende reactie.
Op die manier kunnen wij precies zien welke hardware aanwezig is in je systeem.
Kijk voor de download op piriform.com

Groeten, OB1

Verstuurd via Tapatalk
 
Waarom zou je niet toestaan om Chrome te installeren? Misschien wil hij die wel hebben!
 
Oh ja, die had ik gekopieerd van het forum in het hardwaregedeelte en niet helemaal goed naar gekeken op mijn telefoon..
 
O oke! Dacht waarom niet dan? Dus vandaar Wel raadzaam is om er bij te vermelden is dat ze de toolbarren moeten uitschakelen.
 
Dat sowieso! Toolbars zijn echt vervelend..
 
en schadelijk!
 
Bedankt! Ga het doen zodra ik klaar ben met werken. Hoezo is een toolbar schadelijk? En met toolbar bedoelen we dan de balk bovenin? En ik ga waarschijnlijk voor Chrome ja :p
 
ik zou graag een hackintosh willen bouwen en vroeg me eigenlijk af of mijn hardware daar aan voldoet.

Een hackintosh bouwen is eigenlijk illegaal.

Download en installeer Speccy (een programma om te achterhalen welke hardware in jou pc zit).
Let op tijdens de installatie wordt gevraagd of je ook Google Chrome wilt installeren, sta dit niet toe!

Wil je vermijden dat bij het downloaden van Speccy overbodige software word mee gedownload en genstalleerd , surf dan naar deze link .
 
Even ter verduidelijking: Elke versie Hackintosh is illegaal. De forumregels zijn hier duidelijk is. Het is hier niet toegestaan.

Daarom gaat dit topic op slot en wordt het straks verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan