• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

hallo ik ben maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ienterei

Nieuw lid
Lid geworden
2 feb 2021
Berichten
4
Waarderingsscore
0
hallo iedereen ,

ik ben best wel een computer freakje geworden ben nu 25jaar,
punten die ik al heb gezien zijn... :-D

- AHK scripting
- je eigen windows herbouwen
-virtuele machines configureren
-mijn top 10 beste software :-D
-hoe je een bootable stick maakt
-software waar je alle iso files kunt downloaden van w7 tot w10 alle versies + office alle bouwjaren
-hoe je je pc optimaal houd
-het volledig debloaten van een windows 10 pro
-het volledig tweaken van windows 7 , 8.1 , 10

enzovoort ...

ik was eigenaar van een MSI laptop maar de videokaart heeft het begeven , na dit ben ik geen fan meer van laptops
sorry voor de laptop liefhebbers hier :-S

ik heb me 3 maand geleden de Acer Predator Orion 9000 PO9-600_RGB aangeschaft deze heeft een i9 9900k 3.6GHz
ik wil niet opscheppen maar deze pc is een MONSTER heel content van

Moest je geintresseerd zijn in informatie over deze Acer desktop je kan altijd de link ff checke ;-)

---YdieresiS edit--- link verwijderd

best wel lange stel je voor in mijn ogen maarjah haha

Met Vriendelijke Groeten,

maarten

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Maarten,

Welkom op dit forum.

Je hebt al veel gedaan zo te lezen, maar er zijn nog vele werelden te ontdekken....

Een fijn verblijf op dit forum.
 
Dag Maarten, allereerst van harte welkom en veel leesgenot.
De Acer is inderdaad een beest van een pc, zal ook wel een cent gekost hebben. Maar is toekomst bestendig. Veel plezier.
 
Hallo Maarten, welkom op het forum. Je hebt inderdaad een beest van een machine!
 
Welkom op het forum, Maarten!

Het viel me op dat jij je de afgelopen nacht hebt geregistreerd op dit forum, en dat je sindsdien -volgens je profiel- 4 berichten hebt geplaatst. Als dat aantal klopt, dan zijn 3 berichten al snel verwijderd (of verborgen voor gewone leden) door een lid van het NCF team. En in jouw bericht in dit topic is jouw link naar de specificaties van je pc verwijderd door NCF teamlid YdieresiS.
Dan heb je toch iets niet goed gedaan, lijkt me...

Ik vermoed dat het komt door de manier waarop jij links plaatst.
Ook op het Belgische PC Helpforum heb jij je zeer kort geleden geregistreerd. Je hebt daar tot nu toe slechts 1 reactie geplaatst. Ook weer met daarin een link die door een teamlid verwijderd is "wegens onbetrouwbaar".
Ik heb even gecontroleerd wat voor link jij plaatste op het Belgische forum. Jij gaf daar geen directe link, maar maakte gebruik van AdFly. Dat is een URL-afkortingsservice waarmee jij betaald kunt krijgen voor elke link die jij plaatst. Want wie op die AdFly link klikt, komt niet direct uit bij de website waarnaar jij linkt, maar krijgt eerst reclame te zien voor iets totaal anders.

Die mogelijke bijverdienste lijkt voor jou leuk, maar je mag erop rekenen dat zulke links direct verwijderd zullen worden door teamleden van het forum waarop jij die AdFly links plaatst.
Niet meer doen hoor!
 
Laatst bewerkt:
Beste leden,

Dank voor jullie oplettendheid. Inmiddels hebben we contact gezocht met Maarten om het een en ander te bespreken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan