• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hallo!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dasdie jas

Nieuw lid
Lid geworden
11 okt 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
1
Hoi hoi, ik ben Dasdie jas en ik weet eigenlijk niks over computers of technologie, dus leek het mij wel handig om me hier te registreren voor het geval ik vragen heb over problemen met mijn computer of mobieltje waar ik nergens anders een duidelijk antwoord of oplossing voor kan vinden (zoals nu het geval is; ik ga zo meteen mijn probleem & vragen posten in (hopelijk) het juiste forum :D). Ik ben nogal snel bezorgd dat ik iets fout doe, vooral als het gaat om technologie. Daardoor ben ik redelijk voorzichtig, maar ik denk dat ik één grote fout heb gemaakt (maar hopelijk heb ik het mis en is het niks).

Ik gebruik mijn computer voornamelijk voor games en studie, mijn mobiel gebruik ik vooral om muziek te luisteren en voor communicatie. Ik had hier al een beetje rondgekeken en iedereen hier lijkt heel erg aardig en behulpzaam, ik kan niet wachten om nieuwe mensen (digitaal) te ontmoeten! Ik hoop dat het met iedereen goed gaat, nog een fijne dag gewenst!
 
Hallo Dasdie Jas,

Welkom hier op het forum!
Voor alle vragen ben je hier aan het goede adres.
 
Hallo Dasdie Jas,

Welkom bij het NCF!

Wees vooral niet bang om alles te vragen. We gaan je zo goed mogelijk helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan