• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hamachi aan de praat kirjgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

max1234

Junior lid
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
54
Waarderingsscore
0
goedendag.
Als eerst allemaal fijne kerstdagen.
Ik ben nu al een uur of 2 aan het googlen en kl*ten en alles, maar ik krijg hamachi niet aan de praat. Wil met een vriend flatout 2 via netwerk game spelen, Ik heb verbinding met zijn hamachi netwerk, we kunnen chatten via hamachi, maar pingen lukt niet en ook zie ik in de game flatout en worms geen lan server terwijl die er wel degelijk is. Heb al veel geprobeert. Mijn router is een thompson speedtouch 780.
Kan iemand mij (in het nederlands!) stap voor stap uitleggen wat ik moiet doen. Want via internet kom ik niet ber
Mvg Max
 
Je moet waarschijnlijk een poort openen in je speedtouch router. Dit doe je door een spel of netwerk toepassing toe te voegen aan beide computers. Heb je dat al gedaan?
 
beide computers?
het is hamachi he.
dat is dus een pc via internet. En ik weet dus niet welke poorten
 
@Samuel: ik kan verkeerd zijn maar als je via hamachi speelt, verloopt alle connectie van het spel via hamachi (of niet??), dus moet je in je router toch de poort van hamachi openzetten?
@max: ik heb ook al via hamachi gespeeld, werkt goed en ik heb nooit een poort moeten openzetten daarvoor,
ik zou eerst proberen om de poort open te zetten voor hamachi alleen, te kijken of het werkt, en als het niet werkt, ook die voor het spel openzetten
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/Speedtouch780v6/Hamachi.htm
Ik vond een handleiding voor je router, (engels wel), maar snap niet iedere stap,
dus misschien kan iemand anders hier even meer info geven
 
Inderdaad denk ik dat je de poort van Hamachi open moet zetten. Welke poort dat is weet ik niet, heb nog nooit Hamachi gebruikt.
 
ok ga ik proberen. Voor alle games heb ik trouwens netjes mijn poorten open
--- automatische edit ---
btw die link van portforward ken ik ook al, maar nu is er een nieuwe versie van hamachi en dan begrijp ik niet hoe ik die poorten in t program zelf instel. Nu heet t namelijk LogMeIn Hamachi versie: 2.0.1.66
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan