• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Handtekening in Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanGroen

Junior lid
Lid geworden
19 feb 2021
Berichten
96
Waarderingsscore
7
Beste allemaal,

Ik heb meerdere e-mailadressen in mijn Office Outlook 2003 staan. Bij 1 e-mailadres wil ik een vaste handtekening / onderschrift onder al mijn e-mails hebben.

Ik ben al aan het puzzelen geslagen en ik heb het voor elkaar gekregen, alleen komt de handtekening nu onder al mijn nieuwe e-mails te staan (bij alle accounts) en niet alleen bij nieuwe e-mails van het betreffende account. Hoe kan ik dit aanpassen zodat de handtekening alleen bij 1 specifiek account wordt gebruikt?
 
Waar je de handtekening instelt zit een keuzevakje met de emailadressen. selecteer daar het maladres waar je de handtekening bij wil hebben. Zorg dat daar als enige emailadres de handtekening bij staat.
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb gelijk even gekeken, maar ik heb dan nog hetzelfde probleem:

Als ik in het hoofdvenster van Office Outlook 2003 klik op <extra> <opties> en daarna tabblad e-mailindeling dan zie ik onderaan de instelling voor de handtekening staan.

Mijn standaard e-mailaccount staat hier steeds ingevuld. Als ik in het menuutje de account selecteer waar ik de handtekening onder / bij wil hebben, dan maakt dit geen verschil, de handtekening komt bij alle e-mailaccounts te staan.
 
Volgens mij werkt dat niet met Outlook 2003 voor aparte accounts, daar moet je een hogere versie voor hebben.

Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is voor een ander account ook een handtekening aan te maken en daar bijv. alleen een spatie in te zetten. Kijken of dat helpt.

Lijkt me sowieso verstandig om voor enkele tientjes eens na te denken over een nieuwere versie Office/Outlook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan