• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Harde schijf is alle inhoud kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MariaDjaylino

Nieuw lid
Lid geworden
23 mei 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Hallo, heeft u er veel verstand van?
Ik heb een HDD die heeft een kabeltje en kan ik in me usb poort van de laptop duwen..
Ik heb heeeeel internet afgezocht voor mijn probleem..
Ik heb een nieuwe telefoon Samsung Galaxy S7 maar daar zit een wit ding bij een Connector ofiets, ik heb me Hdd daarop aangesloten en in me tel geduwd, Nu ben ik al mijn bevallings foto's video's boeken muziek kwijt,, is dat nog terug te halen????
 
Ik heb jouw discussie een eigen plek gegeven.
Je had oorspronkelijk jouw probleem aan een topic uit 2012 gehangen, maar dat kunnen we niet goedkeuren (echter wel begrijpen)
 
Hallo MariaDjaylino,

Wat heb jij allemaal al geprobeerd?
Staan de bestanden niet toevallig in de prullenbak?
Zijn de bestanden ook niet over gezet naar de telefoon?
 
Om wat voor kabeltje gaat dat ? Kun je hierover meer info geven .
Je mobiele telefoon is eigenlijk hetzelfde als een mobiele externe harde schijf , ik snap dus niet goed waarom jij je mobiele telefoon rechtstreeks aansluit op je extrerne harde schijf . Je moest je mobiele telefoon aan je laptop aangesloten hebben .
Wat bedoel je met kwijt ? als de HDD aangesloten is heeft die nog een schijfletter ?
 
Het hier bedoelde plugje is voor het overzetten van de gegevens van je oude naar je nieuwe telefoon. Je koppelt dan letterlijk je oude telefoon aan je nieuwe telefoon en zet op die manier alles gemakkelijk over.

Dit is echter niet bedoeld om een harddisk aan te koppelen. Die harddisk is waarschijnlijk NTFS de telefoon heeft een eigen systeem. Die weten dus niet wat ze met elkaar moeten.

Als je de harddisk nu aan de pc koppelt kan je hem dan openen? Zo ja, wat krijg je te zien als je dat doet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan