1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harde schijf vol

Discussie in 'Windows Vista' gestart door fransje, 10 jan 2017.

1. fransje

fransje Bekend gezicht

L.S.,

Mijn harde schijf groot 80 GB zit opeens vol en er is niks gedownload.

Bij het checken van de schijf vind ik 4 bestanden met een totale grootte van 44,5 GB. Bij verborgen bestanden vind ik 2 bestanden groot 124 MB.

Bij schijfopruiming en meer opties wordt het aantal GB niet minder.

De harde schijf heb ik met Ccleaner, Avast virusscanner, malwarebytes en BD wise gecontroleerd. Bij alle scans is niks verdachts gevonden.

Wat kan ik nog ondernemen voor dit probleem op te lossen ?

mvg Frans

2. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Heb je de schijf opruimer met Administrator rechten opgestart zodat je ook de extra mogelijkheden krijgt?

3. fransje

fransje Bekend gezicht

Ja, ben de enige gebruiker.
    mvg Frans

4. weballey

weballey Administrator Medewerker

Wat zijn die vier bestanden precies?

5. fransje

fransje Bekend gezicht

Gebruikers 33,7 GB, Perflogs 0 GB ,Programfiles 346 MB, Total cmd 3.18 MB Windows 10,3 GB

Verborgen bestanden : MSO cache map leeg, Program data 124 MB

6. weballey

weballey Administrator Medewerker

Dat zijn geen bestanden, maar mappen/folders. De map gebruikers is wel aardig groot, mogelijk dat je daar wat documenten kunt wissen, of op een externe schijf zetten. Hibernaten uitzetten scheelt je ruimte ongeveer evengroot als je ram geheugen.

7. Rubensky

8. fransje

fransje Bekend gezicht

Normaal, als de c schijf melding gaf de schijf is vol, na schijfopruiming is dan zo'n 20 GB vrij op de harde schijf. Er is niks nieuws op de computer gezet. Wordt alleen gebruikt voor te internetten .

9. Rubensky

Wat zegt dat programma wat ik je heb aangeboden om te kijken waar het inzit?

10. fransje

fransje Bekend gezicht

Treesize laten lopen geeft aan Windows 29.9 GB. Bij computer C: windows 10.3 GB verschil 20 GB Treesize Programfiles 5,8 GB Bij computer C: 346 MB

Laatst bewerkt: 10 jan 2017
  11. Rubensky

Je kan die mappen vervolgens weer open klikken en op die manier eens kijken om welke mappen het gaat.

12. fransje

fransje Bekend gezicht

effe stoppen tot morgen

Deel Deze Pagina