• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

In Behandeling Hardnekkig virus, actief als extra proces bij browsers en verbruikt veel geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post een nieuwe afbeelding - maar zorg eerst ervoor dat je in de kolom CPU bovenaan op CPU klikt, zodat alle lopende CPU-processen in de kolom CPU bovenaan komen te staan.
 
Excuses voor de verlate reactie, amper achter de computer gezeten i.c.m. tijdgebrek.
Hier was weer zo'n moment dat hij veel capaciteit verbindt aan een proces wat niet zou moeten?
 

Bijlagen

  • Processen.jpg
    Processen.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 11
Voor zover ik nu alle informatie van jou heb, kan ik allen maar constateren dat alles normaal is in combinatie met de processor in jouw computer, waarvan ik denk dat het een notebook is.

i5-8265U

Ik heb een Lenovo Thinkpad gehad met een u-processor van Intel en ook in iddle dat er 15 - 20% processor werking was.

Ik heb nu weer een Thinkpad, maar dan wel een oudere versie met normale mobiele processor (een i7) en deze wanneer idle gebruikt bijna niets.

Die U-processoren zijn gewoon zwakker dan normale mobiele processoren, die nu een k als toevoeging hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan