• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky hare krishna

A

Abraham54

Gast
Ik vind het wel leuk dat iemand uit India het tijd vind, dat wij in hare krishna moeten gaan geloven en conform die leer moeten gaan leven.
Geen haar op mijn hoofd die daar aan mee wil doen natuurlijk.

Maar desalniettemin, ondanks dat alles in de Engelse taal is geschreven, vind ik het wel leuk.
Ongetwijfeld zullen jullie het waarschijnlijk niet met mijn eens zijn, LP heeft het ook al gemeld, daar kon je op wachten natuurlijk.

Ergo, wat doen we met Dharaja?
 
Bij de regels staat.
U let erop dat u bij het posten alledaags en begrijpelijk Nederlands taalgebruik gebruikt
Mag je de regels wel aanpassen.........
En wat moeten we met religieuze uitingen op een computerforum.
Ben anti isme dus wegtieven die meuk.:imp:
 
Ik heb niets met het geloof, maar ik vind dat iedereen mag geloven waar bij hij zich goed voelt.
Alleen ben ik het wel voor een deel eens met LP, want dit is wel een Nederlands forum.
Ook is dit een computerforum en geen forum om over een geloof te praten.
Dat zou hij beter op jou nieuwe discussie forum kunnen doen.
 
Ik vind het gewoon leuk hoe het gebracht wordt.
Maar ik zal Dharaja promoveren tot PCF Lid, dan zullen we er geen last meer van hebben!
 
Opgelost.
Dharaja is nu PCF Lid en zal bij de volgende inlog gaan merken dat er iets raars is gebeurd en de discussie is naar de prullenbak verhuist.
 
Lijkt mij een goede keus.
Ik ben benieuwd of er nog nieuwe berichten zullen volgen.
 
Wel leuk dat jullie een discussie als deze houden op de zondag. Toch de dag waarop gelovigen naar bijvoorbeeld de kerk gaan. :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan