• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem Harman/kardon omni 20+ wil niet koppelen met smartphone

Probleem

henryschippers2023

Bekend gezicht
Lid geworden
9 aug 2023
Waarderingsscore
19
Ik hep een harman kardon omni 20+
Ik heb op google gezocht en video handleidingen geprobeerd, maar het lukt niet om de speaker te koppelen aan een smartphone 😕 wat doe ik fout?

-Ik hep de app van harman kardon op mijn Samsung smartphone

-de speaker staat aan, en gaat in de koppel modus, maar mijn smartphone ziet geen speaker

de speaker staat aan, en gaat in de koppel modus, maar mijn smartphone ziet geen speaker
Bluetooth heb jij aan staan toch?

Als je in de Playstore kijkt klagen vooral mensen met een Samsung dat het niet werkt en dat ze een zwart scherm krijgen. Dus misschien dat die twee niet goed samen werken.

Bluetooth heb jij aan staan toch?

Als je in de Playstore kijkt klagen vooral mensen met een Samsung dat het niet werkt en dat ze een zwart scherm krijgen. Dus misschien dat die twee niet goed samen werken.
ja

Het opmerkelijke in dat geval is dat Harman/Kardon tegenwoordig van Samsung is. Dan mag je juist verwachten dat het goed moet werken.
Dan is het helemaal bijzonder dat het niet goed samen werkt.

@henryschippers2023

Heb jij iemand in de groep met een ander merk telefoon?
Misschien dat je daar mag testen of het daar wel werkt.

Hep nog een lenovo tablet liggen,
Ga het volgende week proberen

de speaker staat aan, en gaat in de koppel modus, maar mijn smartphone ziet geen speaker
Nog even een iets wat ik mij af vroeg, ik denk dat jij dit al wel hebt gedaan, maar vraag het toch even.

Heb jij ook gekeken in de lijst van bluetooth apparaten?
Dus instellingen-verbonden apparaten- apparaat koppelen (bij Nokia de volgorde)

Ja maar daar zie ik m niet, kreeg m ook al niet meer in de koppel modus

Misschien dat de Harman dan zelf het probleem is.

Zal morgen een jack naar jack kabel mee nemen van de kringloop waar ik werk

Zal dan mogelijk de reden zijn geweest waarom hij bij de kringloop terecht is gekomen.
Dat zouden we wel kunnen stellen, het meeste electrische wat bij de kringloop binnenkomt is stuk in. De vorm van accu of geem cd lezen of bij telefoons dat ze niet de fabrieksinstellingen hebben gekozen bij het resten

Wel jammer dat het dan niet werkt.

Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan