• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Harmony 650

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gevestigd lid
Lid geworden
7 aug 2010
Berichten
462
Waarderingsscore
1
Hallo ik heb een AB Harmony 650 gekocht maar kan hem niet aan de gang krijgen, mijn decoder zit er wel in (amero 150) maar verder kom ik niet als als ik op help druk hoe kan ik dan op ja drukken al van alles gedaan maar kom niet verder en in de handleiding kan ik daar niets van vinden deze heb ik gedownload in het NL maar daar kom ik niet uit.
Wie kan mijn helpen om hem te installeren, wanr de orginele AB van Tele2 moet ik een loupe gebruiken.
johan1276
 
Bedankt voor je reactie ik ga me meteen een account aanmaken.

--- Update ---

Ik kom nog even terug, ik heb me aangemeld op het forum maar ik kan een vragen stellen , mijn account staat er op en ben aangemeld, maar kan niets plaatsen , hoe doe ik dat ?
 
Staat er boven niet , Plaats nieuw onderwerp.
http://www.harmony-forum.nl/viewtopic.php?f=91&t=748

Zo niet, last het effe weten. Dan moet ik effe mijn wachtwoord gaan zoeken en gaan inloggen op mijn pc.

--- Update ---

Als je ingelogd bent, moet je een forum onderdeel zoeken dat geen slotje heeft, maar vier rode haartjes. Links boven staat dan, nieuw onderwerp.

harmony1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan