• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hdcleaner

• Onderwerp starter Onderwerp starter antigua
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

antigua

Gast
hallo kingpin

ik heb dit progje gevonden via jou tutorial en heb dit gebruikt
nu zijn al mijn favorieten verdwenen ??

en wanneer ik nu toevoegen favorieten druk gebeurd er niks
hoe zou dat komen

:(

Hoi Antigua :)

Je favorieten verdwenen?? :blink:
geen idee hoe je dat gedaan hebt eigenlijk antigua :huh:
Ik heb nog niets van favorieten wissen daar tegengekomen? :huh: ook niet bij de mappen van al dan niet uitsluiten? :huh:

Maar kan je niet gewoon je backip terugzetten dan?
je bent zeker dat het door HDcleaner komt? :huh:

dag kingpin

wel ik weet het niet zeker
ik probeer regelmatig eens nieuwe cleaners
find junk files, registry mechanic, wash en go etc...

ik heb ze gebackupt en heropgestart en nu is alles weer ok
misschien was de boosdoener wel spysweeper???

in ieder geval bedankt en dit is daarbij weer opgelost denk ik

antigua :lol:

Super dat het terug in orde is !!!
(tip: maak een backup van je favorieten, dat is ineens een html of zip bestandje, raakt op een disketje => als er dan ooit iets gebeurd waardoor je windows moet herinstalleren, of zoals nu dat de favo's verdwenen zijn, dan heb je ze daarna maar terug van het disketje te halen! :ph34r:

nou ik vind dit eigenlijk niet echt opgelost .. :unsure:
Maar het kan dus ook door een ander progje gebeurd zijn? :huh:
Had je mss gezien of het de inhoud van de map favorieten was die weg was, of was het de hele map die weg was?
mja.. :( het is altijd wel oppassen met die cleaners, vooral wat betreft "ongebruikte of dubbele .dll" of registercleaning ed .. :unsure: maar gelukkig had je backups! * :rolleyes: *

Spysweeper geeft wel meldingen (dat kan je trouwens ook uitschakelen) wanneer er een favoriet toegevoeg wordt en of je dat wel wil, maar je favorieten wissen? huh: ik denk niet dat Spysweeper er voor iet ts zit (tenzij al je favo's zouden bestaan uit louche links ofzo ;) )

Ben iig opgelucht dat je ze terug hebt!! :P
(zou mss wel interessant zij om erachter te komen door welk progje en welke optie het dan kwan eigenlijk...)

inderdaad ik had zo'n dubbele dll laten verwijderen en wrschnlk :( :rolleyes: :unsure: :blink: :) ;)

mja,... ik zou het niet weten hoe nou je favorieten konden verwijderd worden :huh: , maar normaalgezien staat dat er dan toch bij, wat uitleg, voor je verwijdert? (bij "details " of rechtermuisklik).... :unsure:

Ik blijf zelf meestal van die functie dubbele dll's en oude bestanden af bij al die cleaningtooltjes in het alhemeen, had het er in tut ook nog in het rood bij de uitleg erbijgezet, maar zal dat mss nogwat op vallenden vermelden ofzo :unsure: enzo
:rolleyes: gelukkig hebben er aan aantal van die cleaners en deze, toch een backupfunctie :)

Van HDCkeaner is voor gewone gebruikers vooral het "clean center"interessant en meer dan genoeg denkk, zoveel plaats bespaar je wellicht niet door de dubbele dll's te verwijderen...
Registercleaning en dubbele bestanden = voor ervaren gebruikers....
ik zal het mss in de tut nog eens extra vermelden ;)

:)

ja kingpin ....je weet ondertussen wellicht dat ik graag expirimenteer met alle gevolgen vandien :(

de boosdoener was wellicht spysweeper ( of mezelf :lol: )
ik heb wrschnlk idd select all ingedrukt bij het opstarten en de favorieten hiermee gewist
:rolleyes: zo zie je maar ....... overhaast :(

ik heb de indruk dat jij ook wel van de nacht ..... :ph34r: .......... houd ....... of zal ik zeggen van je computer :lol:
tsjow ;)

Eigenlijk verdenk ik dan toch eerder nog HDCleaner dan SpySweeper eigenlijk :lol: nou durf ik al wel bijna geen progjes meer aanraden :unsure: ;)

ach ja, kken het :lol: heb zo ook al wel het een en ander meegemaakt met testen, maar eigenlijk leer je zo ook wel veel bij he, met zelf ervaren en uittesten, en heeft ook wel zijn plezante kantjes :)

hahaha .... of van allebei ... :ph34r: .. :lol:

:)

eerlijk gezegd heb ik er de hdcleaner afgesmeten...
ik vind dat je al zeer goed overweg moet kunnen met pc

in ieder geval......ik ga nog proberen een tukje te doen ... al was het mr een paar uurtjes

slaap wwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll ;)

mha idd voor bepaalde functies ervan is dat idd aangeraden er beter af te blijven als je er niet heel veel ervaring mee hebt, dat is wel.. :) ik ga het er nog eens extra bijzetten in de tut, hoewel het eigenlijk toch wel al goed benadrukt was vond ik :unsure: ,
"! Met het wissen van dubbele bestanden en dll's is het oppasen geblazen! Wis alleen als u er echt zeker van bent. (Deze 2 opties zijn eigenlijk eerder bedoeld voor pc-gebruikers die hier ervaring in hebben)"
"maar toch is het, zoals bij alle cleanprogjes, oppassen geblazen: ga niet als een zombie te werk bij het cleanen van het register en van de dubbele bestanden: bekijk en overloop eerst de lijst die HDCleaner weergeeft als resultaat van de scans. Als je niet weet waar een bestand /registerverwijzing op teruggaat, check dan eerst de eigenschappen (rechtermuisknop of "details")." ;)

maar dat gaat het veiligste zijn wschl, om er nog meer op te drukken :)

We zullen het topic op opgelost zetten dan, gelukkig had je de backups! :)

Sloppel!! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan