• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Hdmi-kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Omdat de standaard stekkers aan en hdmi-kabel niet goed passen op de videokaart van mijn desktop (is helemaal bovenin gemonteerd), ben ik op zoek naar een kabel met een platter omhulsel.
Om één of andere reden is de kunststof omhulling nogal dik en daardoor drukt de bovenkant daarvan tegen de pc-kast en kan niet verder gedrukt worden.
Of kan de rand iets bijgesneden worden?
 
bedoel je eigenlijk dan dat je HDMI stekker niet diep genoeg komt ..m.a.w. een slecht contact.
je kunt zo'n stekker inderdaad wel bijsnijden ..zorg er echter voor dat er niets in de stekker komt .

*zelf heb ik ooit zo'n stekker dunner dienen te maken en gebruikte daar een vijl voor ..
(was voor een ander die zijn originele kwijt was.)
 
Inderdaad, komt niet diep genoeg en maakt dus geen contact.
Een vijl gebruiken is inderdaad een optie.
Bedankt!
 
Heet soldeerpistool of figuurzaag lukt t ook mee.
 
Denk dat er gewoon wat fout is gemonteerd of dat het geen hdmi maar een display poort is.
In die 40 jaar dat ik met computers pruts is dat hier nooit voorgekomen.
Foto's kunnen helpen.
 
Het is wel een hdmi-poort. De videokaart zit in het bovenste slot van de systeemkast. Er zit dus een rand vlak boven de aansluitingen en een hdmi-steker komt daar net tegenaan. En aan wrikken heb ik geen zin...
Gelukkig heb ik een dvi naar hdmi verloopstuk en dat gaat ook prima. Het wordt lastig als ik een tweede monitor wil aansluiten.
Vandaar de vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan