• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Headset Microfoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter MHSolo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MHSolo

Gast
Beste mensen!!!

Wie kan mij helpen?

Afgelopen weekend heb ik een headset + microfoon aangesloten op mijn PC. Geen usb gedoe maar gewoon doormiddel van 2 stekkers achterin de pc (die van de microfoon is rood) en de stekker van het geluid heb ik niet aangesloten want dan doen de boxen het niet meer.

Meteen hoorde ik dat de microfoon het deed vanwege het geruis. Ook als ik erin spreek hoor ik mezelf weer terug. Dat gaat dus goed. Maar ik wil de microfoon gebruiken met MSN (6.1) en dan doet die het dus niet. Ik vraag een audiogesprek aan in MSN, hoor vervolgens alleen mezelf en de andere met wie ik sprak maar de ander hoort mij niet!!!

Hoe kan ik dit oplossen?

Het klopt ook al niet dat je jezelf hoort als je door de mic praat.
Maar ik weet niet wat voor geluid je onboard hebt dus kan ik nu alleen zeggen kijk eens in je configuratie bij geluid en audio apparaten.
Of als je een quick launch icoon hebt bij je klok dubbelklik daar eens op en kijk of alles goed staat.

Heb je bij MSN de wizard "audio afstellen" al gedaan?

(ik dacht dat ik deze vraag al eens gezien had van jouw, mischien op een ander forum :huh:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan