• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Heel de dag getik op mijn Galaxy pro Sky J7

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Ik krijg heel de dag door notificaties op mijn Galaxy, terwijl ik geen berichten heb
Hoe los ik dit op?
 
Dat tikt de hele dag. Daar word je gek van
 
IK wil wel notificaties houden van messenger en whatsapp en E-mails
 
Ik wil wel.notificaties houden van messenger skype E mails en whatsapp
 
Tip, lees die link eens aandachtig want daar staat gewoon dat je het per app kunt instellen.
 
Ja dat weet ik. Ik heb alles uitgezet en toch krijg ik steeds tikken , de hele dag
Ik word er gek van
 
Ik heb alleen skype, messenger en whatsapp aanstaan
En daar heb ik geen berichten van en hij tikt toch heel de tijd
 
Kijk eens of dit de oorzaak is.
En heb je ook een AdBlocker?

En kijk eens of je ook Malware hebt.
 
Ik heb Facebook verwijderd en geen getik meer. Wie weet een mogelijkheid om Facebook opnieuw te installeren, zonder dat er getik komt?
 
Ik heb nu Facebook weer geinstalleerd en geen getik meer
 
Ja het getik begint weer. Dus Facebook weer gedesinstalleerd en weer geen getik
Maar ik wil wel Facebook op mijn Galaxy
 
Als je nu weer de FB app hebt geinstalleerd, ga naar de instellingen van de FB app en bij de optie meldingen heb je meerdere mogelijkheden hoe of je de melding wilt ontvangen. Daar kies jij de optie zonder geluid, dan moet je ervan af zijn.
Gr.
Pred..
 
Ik geloof dat het opgelost is
Als je nu weer de FB app hebt geinstalleerd, ga naar de instellingen van de FB app en bij de optie meldingen heb je meerdere mogelijkheden hoe of je de melding wilt ontvangen. Daar kies jij de optie zonder geluid, dan moet je ervan af zijn.
Gr.
Pred..
 
Mijn dank gaat uit naar Predator na maanden getik aan mijn kop
 
Ok mooi zo ..
Gr.
Pred..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan