• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

In Behandeling Help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Heb mijn pc bij iemand gedaan om te repareren en er staat troep op,wat doe ik?
5f1dc6364ffd7-virusofwat.jpg
 
Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, kijk dan hier:
 
PC is ff out of use,will do this later Abraham54 thx
 
AUB
 

Bijlagen

  • FRST.txt
    231,4 KB · Weergaven: 4
  • Addition.txt
    17,9 KB · Weergaven: 7
Taal veranderd ook altijd van Nederlands België naar Nederlands Nederland???
 
@Ab heeft een sabbatical.

Begin met een Adwcleaner en een Malwarebytes free scan.

Erna in de CMD of Powershell als admin een chkdsk /r, een sfc/ scannow en een dism.
 
5f3016856e6f1-oem37.jpg


Zelfde probleem...grrrrr
 
Wis dat ding in opstarten/login/services.
Waar die staat is effe zoeken.
Als admin openen.
En wis ook dat bestand in Windows\system32 of sysWOW64, ook effe zoeken.
 
Is nog eentje bij gekomen!!!


5f3027434f7e1-oem45.jpg
 
Ook die opzoeken en wissen volgens het recept van die andere.

Hoe kom je toch aan die ouwe meuk, een verse install een optie?
 
Heb alles geprobeerd,herinstalleren etc...niks helpt!?
 
Zijn de problemen niet toevallig gekomen na het installeren van de optionele KB4568831 update?
Want ik heb meer mensen gezien die grote problemen hadden na het installeren van die update.
 
Lijkt mij sterk dat er na een verse install nog oude drivers worden gebruikt, overigens.
 
Lijkt mij sterk dat er na een verse install nog oude drivers worden gebruikt, overigens.

Zou het kunnen dat hij de 2004 upgrade te vroeg heeft geïnstalleerd, terwijl zijn computer nog niet geschikt was? Ik weet dat niet iedereen problemen heeft met die upgrade.
Maar er zijn er genoeg die hem nog niet aangeboden krijgen, omdat het nog niet compatible is.
 
Staan drivers op uit 2006 en 2013, die kunnen echt niet door Windows zijn geïnstalleerd.
 
Vreemd dat die er na een schone installatie nog staan.
Misschien kan Alfamale even aangeven wat hij precies heeft gedaan.
Want het lijkt er meer op dat er een backup is terug gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan