• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Help !!! BSOD , en andere problemen .

Status
Niet open voor verdere reacties.

rachid6

Nieuw lid
Lid geworden
24 okt 2013
Waarderingsscore
0
Hallo

De problemen met mijn computer begonnen een paar dagen geleden , mijn computer begon opeens te 'freeze' of in andere woorden vast te zitten
, daarna probeerde ik mijn computer op te starten maar toen freezde die al bij me loading screen , en daarna deed ik mijn computer aan en toen ging die gelijk al uit , maar nu is het weer dat ie vast zit bij me loading screen , ik heb geprobeert om me computer opnieuw te instaleren doormiddel van een windows7 cd maar dan loopt ie ook vast of dan krijg ik een BSOD '' Blue screen of death '

Dit is de BSOD Error
stop : 0x0000007F (0x0000000000000008, 0x0000000080050031, 0x00000000000006FS, 0XFFFFF8000D2c4683

zou iemand mij AUB kunnen helpen

Dankje
'

dit betekent dat er een fout zit in windows, probeer eerst is usb aparaten te verwijderen (usb stick e.d.) behalve toetsenbord en muis, anders met de windows 7 cd herstellen

Maar als ik de windows 7 cd wil gebruiken krijg ik een BSOD tijdens het laden...

probeer dit eens
zet je pc aan en druk snel op DELete je komt in de bios ga naar boot en selecteer je dvd rom device als 1ste
dan ga je met pijltjestoetsen naar exit en dan save en exit nu gaat je pc restarten en zal booten via de dvd van windows

Sent from my GT-I9070 using Nationaal Computer Forum mobile app

probeer dit eens
zet je pc aan en druk snel op DELete je komt in de bios ga naar boot en selecteer je dvd rom device als 1ste
dan ga je met pijltjestoetsen naar exit en dan save en exit nu gaat je pc restarten en zal booten via de dvd van windows

Sent from my GT-I9070 using Nationaal Computer Forum mobile app

ja dat doe ik al , maar tijdens het laden van de windows 7 setup loopt ie vast of komt er een bsod

Kans is zeer groot dat je defecte hardware hebt. Geheugen, harde schijf, CPU,...
Geheugen kan je testen met memtest86+. Gratis ISO te downloaden, branden op CD en PC ermee booten.
Harde schijf kan je ook testen met een tool van de vendor. Vb Seatools voor Seagate... Te vinden dus op de website van de fabrikant van de HD. Tevens ook altijd een DOS bootable test ter beschikking.
CPU is al moeillijker te testen. Koeling goed nakijken! Eventueel koelpasata vervangen...

wat ook werkt volgens google ga in safemode (f8 indrukken tijdens boot) dan kan je eerst je belangerijke spullen backuppen sluit af ga nu naar je bios en zoek SATA controller mode en zet die op AHCI -> safe settings dan weer rebooten en op f8 drukken bij mij stond helemaal boven in computer herstellen druk daar op dan kan je je systeem herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan