L
Lion315
Gast
Ik heb een thuisnetwerk aangelegd voor gedeeld ADSL-gebruik... Bij 1 pc, waar veel belangrijke data op staat ging er wat mis na het configureren van de netwerkinstellingen. Ik had de instellingen aangepast, waarna de PC opnieuw ging opstarten. De PC vroeg om het wachtwoord.... Ik tik het gebruikelijke password in, net als anders.......... Maar ik kreeg geen toegang meer tot Windows... Hoe is dit in vredesnaam mogelijk? Ik denk zelf dat de oorzaak is gelegen dat er een Administrator password moet worden ingevoerd welke ik niet ken............
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer toegang krijg tot Windows zonder dat het gebruik van Windows wordt beperkt (ik lees allemaal berichten over het verloren gaan van encrypted files).. Ik gebruik Windows XP Professional..........
Wie kan me helpen met dit vervelende probleem !! Ik heb al wat geprobeerd wat er aan tools beschikbaar is, maar dat werkt niet....... Wat is de beste oplossing?
Alvast heel erg bedankt !!
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer toegang krijg tot Windows zonder dat het gebruik van Windows wordt beperkt (ik lees allemaal berichten over het verloren gaan van encrypted files).. Ik gebruik Windows XP Professional..........
Wie kan me helpen met dit vervelende probleem !! Ik heb al wat geprobeerd wat er aan tools beschikbaar is, maar dat werkt niet....... Wat is de beste oplossing?
Alvast heel erg bedankt !!