• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Help! Mijn monitor zegt steeds out of range!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luko1

Nieuw lid
Lid geworden
4 jan 2022
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Ik krijg steeds op mijn scherm een melding OUT OF RANGE!. Ik heb de SAFE MODE trucjes al geprobeerd. Dat werkt dan maar even. Zodra de grafische kaart weer geïnstalleerd is, Schakeld hij weer automatisch naar de verkeerde resolutie. Ik heb de Intel 4600k graphics en een 1920x1080 scherm. Iemand die er iets over weet?
 
Kun je dan niet handmatig de resolutie weer goed zetten? Ook kun je kijken of de Windows automatische driver aanstaat, die uitzetten en de goede driver bij de maker ophalen.
 
Kun je dan niet handmatig de resolutie weer goed zetten? Ook kun je kijken of de Windows automatische driver aanstaat, die uitzetten en de goede driver bij de maker ophalen.
Dat heb ik dus gedaan, maar dit is een geïntegreerde kaart, dus daar hebben ze geen online driver voor. Handmatig kan ook niet en Bios ook niet. De computer heet: HP probook 600 g1 sff
 
Automatische driver update uitschakelen.

Dan de laatste Intel driver, die voor W8.1 64bit in de compatibiliteitsmodus installeren.

En opnieuw opstarten, hoe gaat het dan?

En kan er geen grafische kaart ingezet worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan