• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Help mn laptop met windows me is gecrased

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

christian31

Gast
HELP, hallo kan iemand mij helpen heb een laptop met windows me erop en geeft nu elke keer aan no hard disk or disk error
heb geen installatie cd erbij en ook geen herstel floppy, heb de floppy wel geprobeerd tedownloaden maar dan geeft hij elke keer aan verwijder schijf
kan iemand me helpen ???
 
Hallo Christian, hoe oud is dat notebook van jou?
Ik schat zelf ca 7 8 jaar. Dus ga ik er vanuit, dat de harddisk gestorven is.
 
Laatst bewerkt:
hallo abraham,
het is idd een oude laptop maar deed het nog goed totdat ik iets van van cd aan het downloaden was en hem aansluite op een router toen ik hem weer wou opstarten ging dat niet meer.
 
Ik adviseer je het tool DiagCD23.exe te downloaden naar je bureaublad. Klik het dan aan en volg daarna de instrukties op (dit tool brand zelfstandig een opstartbare CD-rom met twee hardeschijf controle programma's en een geheugentest)
Na booten van de CD-rom kiezen voor de lange HD-test!

http://support.packardbell.com/nl/it...madeus_ixtreme

Als het tool veel clusterfouten meldt, is het aan te raden een nieuwe harddisk te installeren.
Een harddisk, waarvan cluster kapotgegaan zijn, gaat steeds verder kapot, mede ook omdat materiaal uit de kapotte clusters over de rest van de schijf wordt gesmeerd!

Als de HD nog goed is, ga dan voor de geheugentest.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan