• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HELP pc loopt regelmatig vast??? wat te doen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Ex forumlid 144882

Gast
Ik heb al een aantal keer gehad dat mij computer vast loopt, wat er dan gebeurt is dat het geluid eerst blijft haperen en dat word mijn pc totaal onbestuurbaar hij doet echt helemaal niets meer de muis verplaatst ook niet eens. ik moet dan mijn computer opnieuw opstarten door de reset knop op de kast in te drukken maar soms werkt dat ook niet en dan moet ik de uit en aan knop even ingedrukt houden tot mijn computer uitvalt.

dit probleem heb ik maar 1 of 2 keer per week of zo maar als het op een dag gebeurd dan meestal ook 2 of drie keer nadat ik hem opnieuw heb opgestart.

ik heb deze computer pas een half jaar ongeveer en dit is mijn build: http://azerty.nl/winkelmandje/winkel...[477647]=1

help aub ik zie graag reacties.

Groet Tom.
 
Heb je al eens een schone installatie uitgevoerd? Misschien dat er kabeltjes in je pc niet vast geneog zitten, ik heb verder ook geen idee :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan