• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Help Tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gices
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gices

Gast
Hey allemaal ik wil graag fims op internet kijken dat kan op http://tv-links.co.uk/
maar er zitten geen nederlandse ondertiteling bij en dat kijkt toch wat lekkerder. weet iemand een site voor me.
alvast bedankt

Goedemorgen ik heb een Nova combo ontvanger, en zou graag de zenders terug willen zetten voor catch up tv. Kunt u mij uitleg geven hoe ik dat kan doen ? Heb Caiway. BVD cor

Goedemorgen ik heb een Nova combo ontvanger, en zou graag de zenders terug willen zetten voor catch up tv. Kunt u mij uitleg geven hoe ik dat kan doen ? Heb Caiway. BVD cor
Ík vermoed dat je beter een eigen topic kunt starten? Je hebt nu gepost in een topic dat door een ander (over een geheel ander onderwerp) is gestart.

@Cor h Dit topic is al heel erg oud. Start een eigen nieuw en actueel topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan