• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Help?

• Onderwerp starter Onderwerp starter romit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is dit: lklik hier bij mij zelf is hij ook beschadigd, alleen ondervindt er nog geen last van zelf. Ben ook al eens op zoek geweets naar een oplossing om te herstellen, maar ben bang dat je of moet gaan kijekn of je je win kan herstellen middels cd/ upgrad. of moet kiezen voor schone install. :(

hmmz... das slecht nieuws :P kan ik niet dat deel van internet downloaden en in mijn winnt zetten?

weet ik niet, ben deze week vrij, dus ga mijn pc weer eens herinstalleren zodra ik al mijn uitgeleende cd's weer eens terug heb. :P

hmmz, me pa heeft allemaal updates geinstalleerd voor windows, 3/4 van de zooi doet het niet meer maar de foutmelding is weg hoor :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan